Hvornår stoppede jeres børn med flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

Var mest i sfo jeg tænkte...jeg har det helt ok med hvis Bertram kun tager Jakke på, han skal nok tage mere på hvis han fryser...men det var mere i de der snevejrsdage jeg tænkte en skidragt var rar..

det er da lige så koldt udenfor i skolen, som det er udenfor i sfo'en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Svei

Muffi . skriver:

Ha ha kæft , du havde skrevet helt det samme som mig

Ej.-griner-. det var sgu pudsigt..

Anmeld

12. september 2010

Svei

Heise skriver:

det er da lige så koldt udenfor i skolen, som det er udenfor i sfo'en

Men der er jo forskel på 10 min. frikvarter og to timers leg...jeg tror ikke på nogle børn tager flyverdragt på ud i frikvartererne..

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

Men der er jo forskel på 10 min. frikvarter og to timers leg...jeg tror ikke på nogle børn tager flyverdragt på ud i frikvartererne..

hm... det ved jeg faktisk heller ikke

ej, tror faktisk ikke.......

forresten retter jeg lige indlægget med prisen på sfo - havde kigget forkert! det koster 1664 her

knus

Anmeld

12. september 2010

Svei

Heise skriver:

hm... det ved jeg faktisk heller ikke

ej, tror faktisk ikke.......

forresten retter jeg lige indlægget med prisen på sfo - havde kigget forkert! det koster 1664 her

knus

Ok.. er godt nok dyrt, synes du ikke...går Simon i Sfo nu? gjorde han ikke i starten, vel?

Anmeld

12. september 2010

slettet_7530

Da min den store startede i børnehaveklasse ville han ikke have flyverdragt på længere

Anmeld

12. september 2010

Svei

albertesmor skriver:

Da min den store startede i børnehaveklasse ville han ikke have flyverdragt på længere

Ok..tror jeg egentlig ikke min har nogen særlig mening om....

Anmeld

12. september 2010

slettet_7530

jbk skriver:

Ok..tror jeg egentlig ikke min har nogen særlig mening om....

Det får han når han ser alle de andre har to-delt på  sådan var det her

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

jbk skriver:

Ok.. er godt nok dyrt, synes du ikke...går Simon i Sfo nu? gjorde han ikke i starten, vel?

nej i starten havde han nok i alt det nye med at gå skole - så var han mættet og havde brug for at komme hjem og slappe af

nu går både simon og line i sfo.

og JO, børnepasning er VILDT dyrt! vi gir i alt 4500 pr md for vores 4!!! puha....

heise

Anmeld

12. september 2010

Svei

Heise skriver:

nej i starten havde han nok i alt det nye med at gå skole - så var han mættet og havde brug for at komme hjem og slappe af

nu går både simon og line i sfo.

og JO, børnepasning er VILDT dyrt! vi gir i alt 4500 pr md for vores 4!!! puha....

heise

Ja...det er virkelig dyrt, så meget kostede det dog ikke der hvor Bertram gik før, men der var så heller intet at tilbyde i den sfo...lyder skønt at begge er startet og det er jo sjældent mange timer de er der alligevel, det er det ikke for Bertram i hvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.