Pasning/overnatning i rygerhjem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

SpunkenJo

SLAP DOG AF!!!

For en enkelt nat altså!!!

Begge sæt bedsteforældre hos os er rygere, og der ville betyde min dreng ikke ku komme der og overnatte!!!!

Come on! Man kan altså også pakke de små poder ind i alt for meget vat og bobbelplast!! Til sidst kan de jo slet ikke tåle noget!

Så her er det et rungende JA til at min dreng gerne må overnatte i et rygerhjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Hansen97

Enig med spunken Jo...

Anmeld

11. september 2010

Steph_Laurits

SpunkenJo skriver:

SLAP DOG AF!!!

Begge sæt bedsteforældre hos os er rygere, og der ville betyde min dreng ikke ku komme der og overnatte!!!!

Come on! Man kan altså også pakke de små poder ind i alt for meget vat og bobbelplast!! Til sidst kan de jo slet ikke tåle noget!

Så her er det et rungende JA til at min dreng gerne må overnatte i et rygerhjem.

ENIG!!!

Anmeld

11. september 2010

VictorsMoar

ALDRIG !!!!!!!

Anmeld

11. september 2010

CarinaSB

SpunkenJo skriver:

SLAP DOG AF!!!

kunne ikk sige det bedre selv 

Anmeld

12. september 2010

Lone Jakobsen

har samme problem. blot at ryger-bedsteforældre ikke ryger udenfor når vi er på besøg.

har hoppet, stampet og protesteret mod pasning af børn i bedste-ryger hjem, og indtil videre har jeg fået min vilje. så hellere finde anden løsning, så børnene ikke kick starter deres ungdom som rygere.

her er det så endnu mere aktuelt da en af drengene nu har astma, og en anden er disponeret for det.

Anmeld

12. september 2010

B&J

Jo det ville jeg min mor er ryger og ved det sidder i alt men hun lufter i et døgn inden vi kommer og det er fint nok for mig ved det ikke tager det hele men der lugter ikke af røg  og jeg er ikke død af det så gør min dreng nok heller ikke

Anmeld

12. september 2010

lene

SpunkenJo skriver:

SLAP DOG AF!!!

fulstændig enig

Anmeld

12. september 2010

Mumto3

Hmmm, jeg skulle til at sige nej aldrig, men så var det jeg lige skulle tænke mig om en ekstra gang, for vi har faktisk noget familie i jylland. Han ryger pibe ind i mellem, ogham har vi da overnattet hos. Når vi er på besøg (typisk 3-4 dage) så ryger han selt ikke mens vi er der. Hverken inde eller ude. Jeg synes faktisk heller ikke der lugter af røg i huset. (Han har et bibliotek og det er kun der inde han ryger, og sådan har det været de sidste 50 år)

Så, jo, vi har rent faktisk overnattet med børn i et rygerhjem. Jeg tænker måske bare ikke så meget på det som et rygerhjem.

Anmeld

12. september 2010

4xGreve

Daniella bliver passet med overnatning ved mormor og morfar, og de ryger begge (eller lige pt. kun mormor) men det er ikke voldsomt forbrug de har men et forbrug er et forbrug, men inden vi kommer så bliver der altid luftet godt ud i hele lejligheden i et par timer, og der bliver ikke røget indedøre og når vi så kommer hjem skifter vi altid tøj, går i bad og alt der har været med hjeme ved dem bliver smidt ud (f.eks hvis det er en plastik-pose), vasket (f.eks tøj) mm.

Jeg kan og vil ikke holde Daniella fra de personer jeg stoler alle mest på når det gælder hende og hun skal have lov til at have et forhold til dem på tros af deres dumme vane, men jeg har sat mine forholds regler op og i det rum hvor Daniella sover bliver der aldrig røget og døren derind til er altid lukket og et vindu er altid åbnet (undtaget om natten når hun sover der)

men hvis man ikke kunne vise de hensyn til mit barn som mormor og morfar gør så nej så vil jeg ikke være okay med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.