Pasning/overnatning i rygerhjem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

wamse

Hvis jeg kan benådes med at min mor vil passe min datter en gang i mellem, så er det i mit mors hjem, og det er et rygerhjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Anonym trådstarter

Come on girls   stem , i behøver ikke begrunde ,    Tak til alle jer der har svaret og stemt

Anmeld

11. september 2010

BinaMor

nej

Anmeld

11. september 2010

CiSo

jeg syntes det kommer meget an på situationen! hvis de befalede at de røg ude, imens de passede min søn, så kunne jeg nok godt gå med til det, hvis ikke der var andre muligheder.. 

men har stemt nej, da jeg helst ville være fri for at min søn skal udsættes for det.

Anmeld

11. september 2010

ekzunz

Jo, en enkelt overnatning i forbindelse med pasning hos kærlige bedster, ville jeg godt vove. Selvfølgelig forudsat at jeg kunne stole på at der ikke blev røget indendørs eller i nærheden af børnene.

Og alt ville stinke når man henter dem igen, og jeg ville synes det var klamt og ulækkert - men mine unger ville have fået kvalitetstid og hygge med bedsterne.....

Men jeg har heldigvis ikke det problem, da bedsterne ikke ryger hos os....

Anmeld

11. september 2010

maria_wlt

IKKE PÅ VILKÅR...

Det har jeg mit barn for kært

Anmeld

11. september 2010

VIPpigen

NEJ, så er glad for Morfar har meldt fra at han ikke gider passe de små størrelser. Bedstemor (min mor) ryger ikke, og farmor (svigermor) ryger altid udenfor, deres hjem er ikkeryger selvom hun ryger.

Men skal lillepigen passes af evt. veninder der ryger, så bliver det ved mig, for selvom de går ud når lillepigen er der sidder det stadig i vægge og møbler. Har en veninde der ryger udenfor når jeg er der fordi jeg er gravid, men har prøvet at forklare hende at det sidder over alt i hjemmet, men det forstår hun vidst ikke helt

Anmeld

11. september 2010

Millesmammi

jeg ville bestemt ikke. har selv en bedsteforældre der ryger så meget, der er helt tåget i deres lille stue, og jeg får helt tårer i øjnene når jeg er dernede s;

Anmeld

11. september 2010

slettet_7530

Jeg har stemt nej.

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Det vejer meget mod nej siden må jeg sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.