Pasning/overnatning i rygerhjem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i lade baby overnatte i stor ryger hjem ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.717 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Anonym trådstarter

Vil i lade jeres barn/baby blive passet i et døgn hos bedstemor og bedstefar som er stor rygere ??  Der bliver til hverdag røget 60-70 smøger i deres stue men der bliver ikke røget indendørs når bette-fis er der ..  Man lugter kraftigt af røg når man går derfra på trods af der er rygeforbud når vi er der ....  Ville i ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

millesofie

Anonym skriver:

Vil i lade jeres barn/baby blive passet i et døgn hos bedstemor og bedstefar som er stor rygere ??  Der bliver til hverdag røget 60-70 smøger i deres stue men der bliver ikke røget indendørs når bette-fis er der ..  Man lugter kraftigt af røg når man går derfra på trods af der er rygeforbud når vi er der ....  Ville i ???

ALDRIG

det er jo ikke så meget selve røgen, men alt det farlige stads sidder jo i møbler, tøj, gadiner osv så helt klart nej det ville jeg aldrig gøre

Anmeld

11. september 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Nej det ville jeg ikke.

Mine svigerforældre er begge eks-storrygere, og svigermor røg ceruter, og det STANK i hele huset uanset hvad man gjorde. Og havde de røget sådan idag så havde min lillemand ikke fået lov at overnatte der, og skulle vi besøge dem tror jeg vi ville sørge for at være mest udendørs!

Anmeld

11. september 2010

FruHolm <3

nej det ville jeg ikke, kan ikke selv lide at sove hos folk hvor der bliver røget meget, ville ikke udsætte mit barn for det når han kommer til verden.

Anmeld

11. september 2010

Snefnug1984

Altså hvis det bare er en enkelt nat og der ikke bliver røget når baby er der, ja så ville jeg godt gøre det.. Det er jo ik noget de dør af, hvis det bare er EN nat.. men ville ikke, hvis det var mere end det fx. flere gange om ugen

Anmeld

11. september 2010

line melias mor

ALDRIG ALDRIG ALDRIG

Anmeld

11. september 2010

Pia.

Nej - derfor passer min mor altid hos os - min mor ryger og skal hun passe mine børn med overnatning så bliver det hos mig... - resten af familien er heldigvis stoppet med rygningen (på nær farmor, men hun har fået malet hele huset og vil nu ikke ryge inden for mere... )

De kan godt være på besøg hos Mormor - men hun ryger selvfølgelig ikke imens de er der... men de skal ikke sove i røg .....

Anmeld

11. september 2010

Barbamama

Nej det ville jeg ikke. Uanset om der ikke bliver røget der imens bebs er der så sidder det i alt!!!! Tæpper, gardiner, dyner, sofa osv osv.... Det kan ikke undgås.

Anmeld

11. september 2010

michella88

Ja for min familie ryger, så hvis vi skulle have passet bebs, så ligger svaret ligesom allerede der.. Men hun er dog aldrig blevet passet hos dem endnu, og så heftig rygning er det nu heller ikke, det er måske 20 cigaretter om dagen, og så er det kun i stuen der bliver røget, soveværelserne er komplet røgfrie. Så mit svar ville være ja..

Anmeld

11. september 2010

twinboys

Never never

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.