afbrændning af koranen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg har skam ikke noget problem med det, men undrer mig over hvorfor du har behov for at oprette en tråd med et så kontroversielt indhold og ikke mindst de svarmuligheder....og så i øvrigt frabede dig diskussioner og gemme dig bag annonymitet

hvem siger at jeg gemmer mig

jeg ville slet ikke diskutere jeg ville bare se hvordan i ville svare

man har åbenbart ikke lov til at være nysgerrig herinde

jeg må sige at inden for den sidste måned har min oplevelse af denne side været meget negativ og det er jeg meget ked af da jeg holdte meget af den..

synes at folk herinde før i tiden var mere åbne og frie end de er nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

mama09

Muslimer er ikke terrorister, terrorister er ikke muslimer - så nemt er det!

og fandme nej man skal ikke brænde koranen af - sgu da noget barnligt noget ligesom af brænding af flag - respektere dog de forskellige kulturer/religioner mm. og stop den hetz mod hinanden.

Wauvv hvor er jeg træt af jantelov og uvidende mennesker..

God dag

Anmeld

11. september 2010

twinboys

Trinehw skriver:

og fandme nej man skal ikke brænde koranen af - sgu da noget barnligt noget ligesom af brænding af flag - respektere dog de forskellige kulturer/religioner mm. og stop den hetz mod hinanden.

God dag

Lige mine ord...

Majbritt

Anmeld

11. september 2010

Barbamama

Jeg har stemt at jeg synes testen provokerer mig. Jeg synes de svar muligheder der er lyder som om der er rigtig mange fordomme indblandet. Hvad kan man bruge til at høre om folk tror indvandrere kører i bmw????

Anmeld

11. september 2010

mor-til-vanessa

Trinehw skriver:

God dag

Anmeld

11. september 2010

mor-til-vanessa

jeg synes folk uanset religion er mennesker ligesom dem der er født og opvokset i dk. hvorfor er det at hvis en iraner er født og opvokset i dk så omtaler man ham stadig som iraner??? det undre mig.

synes df skulle lukke røven om integration og selv tage og integrerer sig, da det vist er dem der er lidt bagud.

koraner er ligesom biblen, faktisk står der det samme. forstår ikke hvorfor folk har så meget imod muslimer og generalt folk der ikke er pære danske. 

for mig er det helt lige meget hvilket farve man har, man kunne for den sags skyld være en smølf. 

desuden synes jeg ikke bare man kan smide folk ud bare fordi man laver noget man ikke må. synes i så fald også man skal smide dumme danskere ud. hvis man har taget nogen til sig, kan man heller ikke bare smide dem ud hvis de laver noget man ikke må.

hilsen liv som synes danmark skal blive mere integreret og som hader racisme og df.

p.s synes ikke man kan lave det her oplæg hvis man ikke vil debaterer.

Anmeld

12. september 2010

millesofie

ja undskyld men jeg synes det er humor det her

ano må tydligvis have hygget sig da han/hun har lavet denne test

de svar mulighedder der er, er jo latterlige men det er jo sådan man høre at folk opfatter muslimer så jeg giver trådstarter for det er da rart at se at ikke alle har den opfattelse

Anmeld

12. september 2010

Skytten0111

mor-til-vanessa skriver:

jeg synes folk uanset religion er mennesker ligesom dem der er født og opvokset i dk. hvorfor er det at hvis en iraner er født og opvokset i dk så omtaler man ham stadig som iraner??? det undre mig.

synes df skulle lukke røven om integration og selv tage og integrerer sig, da det vist er dem der er lidt bagud.

koraner er ligesom biblen, faktisk står der det samme. forstår ikke hvorfor folk har så meget imod muslimer og generalt folk der ikke er pære danske. 

for mig er det helt lige meget hvilket farve man har, man kunne for den sags skyld være en smølf. 

desuden synes jeg ikke bare man kan smide folk ud bare fordi man laver noget man ikke må. synes i så fald også man skal smide dumme danskere ud. hvis man har taget nogen til sig, kan man heller ikke bare smide dem ud hvis de laver noget man ikke må.

hilsen liv som synes danmark skal blive mere integreret og som hader racisme og df.

p.s synes ikke man kan lave det her oplæg hvis man ikke vil debaterer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.