afbrændning af koranen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: koranen, terror og mennesker af anden etnisk baggrund ?? hvordan har i det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.848 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Anonym trådstarter

ja jeg ville lige se hvordan vandene er fordelt herinde

jeg ønsker faktisk ikke at i begrunder jeres meninger yderligere da det kan føre til en meget hæftig debat

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

NoName

Nu har jeg ikke læst koranen, så kan ikke udtale mig om den opfordrer til terror og des lingnende...

Min mening om dette emne er nok lidt indviklet, specielt når man ser det på skrift. Jeg har det personligt sådan at opfører man sig ordentligt, passer sit arbejde som alle andre så må man gerne være her i landet. Nægter man at lade sig integere som det så flot hedder og ikke "gider" arbejde, lære dansk og så videre, ja, så skal man følges pænt til grænsen og lukkes ud af landet for altid (kan du ikke lide lugten i bageriet, så SKRID). Jeg siger ikke de skal glemme deres baggrund, men udvise form for interesse i vores land og kultur skader jo ikke.

Det lyder måske lidt pladder romantisk, men det er nu engang min lidt firkantede mening, og ja ja, lad mig bare få hug for den...

NoName - der har bekendte i vennekredsen som er andet end dansk

PS ved godt at der er danskere der heller ikke gider arbejde (bla Sitney Lee) og opføre sig ordentligt, men alle familier har jo sorte får.

Anmeld

11. september 2010

wamse

noname skriver:

Nu har jeg ikke læst koranen, så kan ikke udtale mig om den opfordrer til terror og des lingnende...

Min mening om dette emne er nok lidt indviklet, specielt når man ser det på skrift. Jeg har det personligt sådan at opfører man sig ordentligt, passer sit arbejde som alle andre så må man gerne være her i landet. Nægter man at lade sig integere som det så flot hedder og ikke "gider" arbejde, lære dansk og så videre, ja, så skal man følges pænt til grænsen og lukkes ud af landet for altid (kan du ikke lide lugten i bageriet, så SKRID). Jeg siger ikke de skal glemme deres baggrund, men udvise form for interesse i vores land og kultur skader jo ikke.

Det lyder måske lidt pladder romantisk, men det er nu engang min lidt firkantede mening, og ja ja, lad mig bare få hug for den...

NoName - der har bekendte i vennekredsen som er andet end dansk

PS ved godt at der er danskere der heller ikke gider arbejde (bla Sitney Lee) og opføre sig ordentligt, men alle familier har jo sorte får.

psssst, lige en lille oplysning, for Sidney lee har nu et job, han er professionel gamer, altså han spiller og tester konsolspil

Anmeld

11. september 2010

NoName

wamse skriver:

psssst, lige en lille oplysning, for Sidney lee har nu et job, han er professionel gamer, altså han spiller og tester konsolspil

hmmm godt så...

Jeg sad faktsik og så det der 4 stjerners middag i torsdags KUN for at se hvad han lukkede ud af lort og jeg citerer Sitney : Jeg hader at arbejde" Han havde taget en veninde med som skulle lave maden for sig, imens stod han og spillede på flipper maskine. OG gud hjælpe mig om de ikke fortalte at han nu har fået sit EGET TV show - noget med at han skal i bedste biker Jens stil skal køre på motorcykel rundt i DK og vurdere campingpladser...

Anmeld

11. september 2010

wamse

noname skriver:

hmmm godt så...

Jeg sad faktsik og så det der 4 stjerners middag i torsdags KUN for at se hvad han lukkede ud af lort og jeg citerer Sitney : Jeg hader at arbejde" Han havde taget en veninde med som skulle lave maden for sig, imens stod han og spillede på flipper maskine. OG gud hjælpe mig om de ikke fortalte at han nu har fået sit EGET TV show - noget med at han skal i bedste biker Jens stil skal køre på motorcykel rundt i DK og vurdere campingpladser...

Jamen det er da bestemt heller ikke et almindeligt job, men der er sgu heller ikke ret meget ved ham der er almindeligt

Ha ha ha han virker nu ikke lige som en campingtype, så det program må blive et must at se, for det kan da kun blive underholdende

Anmeld

11. september 2010

ZamanogDania

Jeg er selv muslim og jeg kan sige det med sikkerhed at Koranen hentyder ikke til terror. Det er mennesker der misbruger Koranen. De er ikke muslimer hvis de kun tænker på terror. For der står i Koranen man må ikke slår mennesker ihjel, ellers kommer man til at byde for det.

Fordi der er nogle muslimske mennesker er terror betyder det ikke alle er.
Jeg synes selv vi er alle ens. Uanset hudfarve, sprog, religion osv.
Jeg bliver så sur, fordi de misbruger vores Koran. Ihhhhhh
Koranen er en hellig bog og ikke andet. Den hentyder til fred.

Hvis Koranen bliver brændt så vil det får store problemer.

Anmeld

11. september 2010

Fru Dinesen

Jeg syndes det er dybt latterligt, dumt, at smide sådan et emne op her .... som ingen rigtige kan blive det mindste enige som da det er så følsomt et emne ....

og når der til og med ik er nogle gode svar i krydsfelterne. 

Der er gode folk der tror på islam, lige så vel som der er onde 

Der er gode folk der er kristene, lige så vel som der er Onde 

og der samme med, budisme, induisme, og alle andre religioner.

Tror ik der er selve Bogen Koranen, der gør folk til terorister. Men hele verden der nede, er så anderledes fra vores, mange kan slet ik læse Koranen, men for fortalt en anden fortolkning som der nødvendigvis ikke passer.

Lige som der skete her i danmark for mange år siden, alm mennesker kunne ikke læse biblen, så den fik man læst højt i kirken. Og det var jo som præsten fortolkede den, og der var ik den gode måde. Så folk var død bange hele tiden, og lige meget hvad de gjord, så var det forkert,og de ville komme i helvede. 

Ved ik om folk er enige, og nej jeg forsvare ik terror, for det er ikke iorden at så mange uskyldige mennesker skal dø for de der nogle der vil fremme deres mening/ holdning men tror stadig der er folk der enten fortolker eller ikke forstår koranen /Biblen / eller hvad de nu tror på alle de mennesker i verden der udøver terror .... 

Vi er alle mennesker af kød blod og sjæl. og det burde ik handle om religion hvor man kommer fra eller andet.

Linda 

Anmeld

11. september 2010

Fru Dinesen

Syndes i nu mere det er latterligt at du er anonym om man ik må begrunde sit svar ... hvad havde du forstillet dig ????? 

bliver faktisk lidt pist 

Anmeld

11. september 2010

JVIHJSH

Jeg er sådanset ligeglad med hudfarve, oprindelse og religion. Hvad der pisser mig af er folk som bruger deres hudfarve, oprindelse eller religion som undskyldning til at lave en masse lort, eller som undskyldning til hvorfor de er så meget bedre end alle andre. Og der er sgu ligemeget om det er Abdul eller Jensen nede på første.

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

wamse skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.