afbrændning af koranen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

dorthemus

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Syndes i nu mere det er latterligt at du er anonym om man ik må begrunde sit svar ... hvad havde du forstillet dig ????? 

bliver faktisk lidt pist 

Sådan har jeg det også lidt...stå dog ved dit ord eller lad være med at oprette en tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

quar20

Hmm..

Mennesker er mennesker og de skal behandles som mennesker uanset hudfarve eller hvilken tro de har..!!

Dog har jeg nogle meget stærke meninger om nogle emner men som du skriver så ønsker du ikke udbybelse - og helt ærlig ikk.. Så ville vi hellere ikke blive færdige med denne debat..!! NOGENSINDE...!! Ingen mennesker kan være enige om alt gudskelov..!! Så ville verden sku da være lidt kedelig..!!

Anmeld

11. september 2010

Fru Dinesen

dorthemus skriver:

Sådan har jeg det også lidt...stå dog ved dit ord eller lad være med at oprette en tråd

Nemlig ... og det er jo ik et emne om hvad for en tampon der er bedst , men et mega ømt emne for nogen , så syndes jeg absolut man skal stå ved det 

Anmeld

11. september 2010

ZamanogDania

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Syndes i nu mere det er latterligt at du er anonym om man ik må begrunde sit svar ... hvad havde du forstillet dig ????? 

bliver faktisk lidt pist 

Det har du faktisk ret i. Jeg så det først nu at personen vil ikke have begrundet svar. Det gjorde jeg alligevel, selvom man aldrig bliver enige. Sådan er verden, man kan ikke altid blive enige. Så er det jo ikke så spændelig emne hvis alle er enige vel?

Anmeld

11. september 2010

Fru Dinesen

ZamanogDania skriver:

Det har du faktisk ret i. Jeg så det først nu at personen vil ikke have begrundet svar. Det gjorde jeg alligevel, selvom man aldrig bliver enige. Sådan er verden, man kan ikke altid blive enige. Så er det jo ikke så spændelig emne hvis alle er enige vel?

Ret så enig 

Anmeld

11. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Personligt er jeg bedøvende ligeglad om folk er blå, gule, sorte, hvide eller lilla. Det er ikke hudfarven, men arv og miljø der påvirker hvem man er som person.

Og alle kan få lov til at have den religion de lyster, sålænge de bare holder den for sig selv. Jeg gider nemlig ikke belæres/påduttes nogen form for religion.

Personlig synes jeg at religion er en dårlig undskyldning for at dømme andre mennesker!

Og testen du har lavet - ja jeg stemte det her er latterligt.

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja jeg ville lige se hvordan vandene er fordelt herinde

jeg ønsker faktisk ikke at i begrunder jeres meninger yderligere da det kan føre til en meget hæftig debat

på forhånd tak

jeg kan ikke se hvorfor i ønsker at diskutere det 

jeg ville bare se hvordan folk herinde havde det

alle havde en chance for at svare anonymt

jeg har valgt at oprette anonymt fordi man hurtigt bliver stemplet

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

så skriv til henrik at han skal fjerne den mulighed at man kan være anonym i en debat, hvis det er så stort et problem for dig!

Anmeld

11. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

så skriv til henrik at han skal fjerne den mulighed at man kan være anonym i en debat, hvis det er så stort et problem for dig!

Man bliver vel nok hurtig sur

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Jeg har skam ikke noget problem med det, men undrer mig over hvorfor du har behov for at oprette en tråd med et så kontroversielt indhold og ikke mindst de svarmuligheder....og så i øvrigt frabede dig diskussioner og gemme dig bag annonymitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.