Anonymitets foreskelle-Why?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

qp

Shibby skriver:

Syntes det er fedt der er mulighed for at være anonym,-men det virker til at det kun er acceptabelt i bestemte situationer,-og det er det jeg ikke forstår  Hvis folk føler sig forarget trækker de jeg-kan ikke-tage-dig-seriøs-for-du-er-jo-anonym-kortet. Mend et gør de ikke hvis det er en frusteret kone der fortæller om mistanke til utroskab. Hvordan kan man kun vælge at accepetere den enes anonymitet,-men ikke den andens. I just don`t understand..

Jeg tror der menes, at hvis anonym vælger at blive personlig og begynder, at tilsvine folk - så har andre forarg overfor vedkommende og har svært ved, at tage denne seriøst da man mener, at vedkommende burde stå til ansvar overfor disse evt personlige angreb og ikke skjule sig bag anonymfunktionen. Det anses jo som misbrug af anonymfunktionen

Der er jo forskel på en anonym der debatterer et emne som evt kunne handle om en utro kæreste eller en anden babybrugers opførsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

mariamiss6

Efter alt den ballade med tidligere anonyme tråde osv,så undre jeg mig over noget!

1 situation: ( hugget fra tidligere indlæg i dag)

En bruger raser ud med hendes frustration over en bruger fra baby.dk,-så blir der trukket et jeg-kan-ikke-tage-dig seriøst-for -du-er-jo-anonym-kort

2 situation: Anonym bruger fortæller om hendes mistanke for utroskab,hvor hårdt hendes liv er,- der kommer sætningen :

jeg-kan-ikke-tage-dig seriøst-for -du-er-jo-anonym-kort- IKKE..

Begge parter er anonyme,-men kun en type anonymitet bliver accepeteret.

Og her undre jeg mig med,-Hvorfor? Hvor er forskellen på de 2 anonyme situationer

Håber på gode kontruktive svar

KnuS Shibby

Forskellen er jo at situation nummer 1 drejer sig desideret om 1 navngiven bruger her inde fra. Og det er altså hetz/mobning, og imod reglerne.

LOL håber jeg når at redigere den her inden nogen når at citere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.