SUK-Min stakkels lille Thea pige :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

KWL

michella80 skriver:

Hmmm... Det er underligt... Men det kan jo lige så godt være noget hun har overhørt. Det er ikke til at sige... Nogen der har snakket om at de har mistet og så er hun blevet bange for det.... Men synd er det i hvert fald...

Ja, det er så synd for hende. Det gør så ondt når hun græder og er helt forvirret og ikke kan finde ud af det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

MORJESPERSEN

Kristinewl skriver:

Hej tøser.

Undskyld der stadig går længe imellem jeg skriver eller kommenter på jeres indlæg. Kan bare ikke finde tiden. Men jeg er inde mindst en gang om dagen og kigger og læser hvad i laver.

Jeg ved ikke hvor jeg skal begynde...  

Thea har det bare så skidt. Ikke fysisk men psykisk. Hun startede i sommerferien med at pludselig være bange for alt. Hun vaklede mellem at være bange til at gå i panik. Over alt!? Popcorn kerne som ødelægger tænderne og så dør man. Blomster der gør en rød og brændt på hele kroppen. ALT siger jeg jer bare.

Hun stillede spørgsmål som: Dør man af ... brænder man af .... Får man en ny mor hvis ens mor dør.... Skal du dø mor...

Samtidigt er hun begyndt at tisse i bukserne og i sengen om natten. Har ellers været blefri og tør siden dec. sidste år. Hun er også begyndt at bide og pille negle...

Hun har dog de sidste to uger haft det en smule bedre. Hun er gået fra dø-spørgsmålene til:

Hvad sker der ved den røde plet... Har du også  prøvet det da du var barn.... hvorfor er tisset varmt....

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Æv hvor er det dog synd for hende.

Jeg tænker at det er min skyld. Ved at det jeg har kan være arveligt og det kunne da lyde som om hun kunne ende som mig.

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke om jeg har ødelagt noget i hende da jeg var sygemeldt.

Jeg har fået hende tjekket for blærebetændelse men det har hun ikke. Jeg har snakket med lægen og har kontaktet vores sundhedsplejerske og venter et besøg af hende i næste uge.

Piger - jeg kan fortælle jer at det gør ondt i hele mit hjerte!!! Kan slet slet ikke finde ro og tuder bare hele tiden.

Kristine - der allerede har ødelagt sit barn

Vil bare lige sende dig en krammer

håber på i finder en løsning så du får dig en glad datter igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.