Kristinewl skriver:
Hej tøser.
Undskyld der stadig går længe imellem jeg skriver eller kommenter på jeres indlæg. Kan bare ikke finde tiden. Men jeg er inde mindst en gang om dagen og kigger og læser hvad i laver.
Jeg ved ikke hvor jeg skal begynde...
Thea har det bare så skidt. Ikke fysisk men psykisk. Hun startede i sommerferien med at pludselig være bange for alt. Hun vaklede mellem at være bange til at gå i panik. Over alt!? Popcorn kerne som ødelægger tænderne og så dør man. Blomster der gør en rød og brændt på hele kroppen. ALT siger jeg jer bare.
Hun stillede spørgsmål som: Dør man af ... brænder man af .... Får man en ny mor hvis ens mor dør.... Skal du dø mor...
Samtidigt er hun begyndt at tisse i bukserne og i sengen om natten. Har ellers været blefri og tør siden dec. sidste år. Hun er også begyndt at bide og pille negle... 
Hun har dog de sidste to uger haft det en smule bedre. Hun er gået fra dø-spørgsmålene til:
Hvad sker der ved den røde plet... Har du også prøvet det da du var barn.... hvorfor er tisset varmt....
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Æv hvor er det dog synd for hende.
Jeg tænker at det er min skyld. Ved at det jeg har kan være arveligt og det kunne da lyde som om hun kunne ende som mig.
Jeg kan heller ikke lade være med at tænke om jeg har ødelagt noget i hende da jeg var sygemeldt. 
Jeg har fået hende tjekket for blærebetændelse men det har hun ikke. Jeg har snakket med lægen og har kontaktet vores sundhedsplejerske og venter et besøg af hende i næste uge.
Piger - jeg kan fortælle jer at det gør ondt i hele mit hjerte!!! Kan slet slet ikke finde ro og tuder bare hele tiden.
Kristine - der allerede har ødelagt sit barn 
Søde Kristine! Du har IKKE ødelagt lille Thea! Det er jeg helt sikker på.
Og jeg har jo desværre endnu ikke nogle erfaringer at trække på, men jeg kan huske, at min ene lillesøster stillede mange af de samme dø-spørgsmål og havde de samme frygt-episoder. Jeg tror, at det er almindeligt. Men ved det ikke 100 %. Og du må endelig ikke tolke mit svar, som om jeg negligerer dine tanker og følelser! Det gør jeg ikke.
Jeg kan ikke komme med forklaring på, hvorfor hun pludselig er begyndt at tisse og bide negle, men hendes tanker kredser måske nok om nogle nye og anderledes problemstillinger?
Jeg håber virkelig, at SP'en kan hjælpe og vil da lige sige, at hvis nu, hun har arvet noget fra dig, så betyder det stadig ikke, at du har ødelagt hende. Det er jo noget, du ikke er herre over! Det må du altså huske.
Stort kram!!