Jeg kammer fuldstændig over snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Svenne

Eliza/lykke skriver:

ALTSÅ................... utilfreds baby, utilfreds baby - uanset hvad fanden jeg gør! Eliza er 4 mrd.

Hun vil ikke drikke af flaske (er flaskebarn fra day one). Hun vil ikke spise grød mere, som hun ellers var så glad for. Hun vil ikke lege i kravlegården, hun vil ikke sidde hos mig eller far, hun vil ikke ligge for selv på dynen og time out - hun vil ikke sove.............. hvad fanden gør jeg forkert???????????

Jeg ved godt, at mange af jer har skrevet tidligere til mig, at det kan være tænder,forkølelse, ondt i maven eller ondt et andet sted. Eller mors reaktion oven på den storebror, som det går dårligt med i skolen............. men alligevel......... come on............ hjælp mig.... var jeres små også igennem en periode, hvor de bare ikke gad noget. Jeg kan heller ikke forlade rummet, uden at hun græder............ hjælppppppppppppppppppppppp

Jeg ved godt, det nok ikke trøster dig så meget - men min søn er på fuldstændig samme måde lige nu!!! Det er virkelig frustrerende!!!
Tænk at gå hjemme en hel dag og så få lavet absolut INGENTING! Hmm!!
Han er 4½ måned og skide skøn.. men en anelse umulig lige for tiden!! Men jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste - for så er det måske ikke mig, der er noget galt med. Jeg var ved at være bange for, at han keder sig. For det er som om, der ikke er noget problem, når vi er "i byen".

Tror du ikke vi kommer igennem det? Jeg håber. Et knus skal du hvertfald ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Eliza/lykke

Svenne skriver:

Jeg ved godt, det nok ikke trøster dig så meget - men min søn er på fuldstændig samme måde lige nu!!! Det er virkelig frustrerende!!!
Tænk at gå hjemme en hel dag og så få lavet absolut INGENTING! Hmm!!
Han er 4½ måned og skide skøn.. men en anelse umulig lige for tiden!! Men jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste - for så er det måske ikke mig, der er noget galt med. Jeg var ved at være bange for, at han keder sig. For det er som om, der ikke er noget problem, når vi er "i byen".

Tror du ikke vi kommer igennem det? Jeg håber. Et knus skal du hvertfald ha

Ja - lige præsic! Min datter har det også fint, når vi er i byen. Men jeg kan ikke underholde hende herhjemme -- så er hun helt umulig. Ihhhhhhhhhhhhhhh altså.................

Jeg kender snart alle indkøbscentre i på Sjælland, og bilen kører flere KM end når jeg arbejder......

Vi skal igennem det - vi kan ikke melde os syge...

Anmeld

15. september 2010

Svenne

Eliza/lykke skriver:

Ja - lige præsic! Min datter har det også fint, når vi er i byen. Men jeg kan ikke underholde hende herhjemme -- så er hun helt umulig. Ihhhhhhhhhhhhhhh altså.................

Jeg kender snart alle indkøbscentre i på Sjælland, og bilen kører flere KM end når jeg arbejder......

Vi skal igennem det - vi kan ikke melde os syge...

Ha ha, nej det kan vi ikke
Men hva - vi elsker dem jo alligevel

Jeg har ikke engang en bil, så jeg kommer ikke længere end jeg kan gå med barnevognen!! IhHH!

Anmeld

15. september 2010

Bb3031

dorthemus skriver:

Jamen det hjælper for jeg troede at 19 ugers springet var værre....vi havde en rigtig god putterutine for nogle uger siden hvor jeg kunne putte hende i egen seng om aftenen, men det kan jeg ikke længere. Og jeg er ved at blive bims i kasketten over at der skal være så meget gråd og brokmås om aftenen og at hun ligger i sofaen og skal sove....jeg har brug for, at være mig selv engang imellem

...ja og så er det hårdt at hun sover så uroligt om dagen og kun tager korte lure.

Kan måske berolige dig med, at du heldigvis ikke er alene  Lyder næsten som min Alexander på 15 uger - Når vi får opbygget en rigtig god sove-rutine, så holder den kun i et par uger, hvor efter kampen går ind for at få ham til at forstå: "Du skal altså sove nu". Lige nu har han en periode, hvor han i løbet af dagen sover max. 30 min - 1 1/2 time af gangen, og hold op hvor sover han uroligt. Hvis han vågner efter kun 30 min., forsøger jeg ihærdigt at få ham til at putte igen - De fleste gange virker det, men andre gange (heldigvis ikke så tit) holder han sig vågen i flere timer - Til sidst bliver han så overtræt, at han bliver næsten umulig at putte. 

Men uha, hvor man får testet ens tålmodighed. 

Anmeld

15. september 2010

Eliza/lykke

Peiner skriver:

Kan måske berolige dig med, at du heldigvis ikke er alene  Lyder næsten som min Alexander på 15 uger - Når vi får opbygget en rigtig god sove-rutine, så holder den kun i et par uger, hvor efter kampen går ind for at få ham til at forstå: "Du skal altså sove nu". Lige nu har han en periode, hvor han i løbet af dagen sover max. 30 min - 1 1/2 time af gangen, og hold op hvor sover han uroligt. Hvis han vågner efter kun 30 min., forsøger jeg ihærdigt at få ham til at putte igen - De fleste gange virker det, men andre gange (heldigvis ikke så tit) holder han sig vågen i flere timer - Til sidst bliver han så overtræt, at han bliver næsten umulig at putte. 

Tålmodighed.... hvad er det?

Mad og drikke- hvad er det?

Søvn................. ÅHHHHHHHHHHHHHHH en drøm

Det SKAL bare blive bedre - men det gør det vel også. Snart kan de sidde selv (næsten) og lege lidt med spændende legetøj. Lige nu tror jeg, at alting er umuligt for dem, og det gør dem skide sure. Lige så snart de kan lidt selv, åbner en ny verden.... bare den åbner SNART.............

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Peiner skriver:

Puh jamen det er jo fuldstændig som her  Runa blir jo 16 uger i morgen. Idag har været en god dag; sovet en time til formiddag og 2½ time om eftermiddagenog nu er hun puttet på sofaen og kun lidt brokmås men ingen gråd..skønt!  Men det er jo sådan det er....jo mere de sover i løbet af dagen jo bedre falder de i søvn om aftenen.

Det gælder nok bare om, at nyde de gode dage før det vender igen

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Eliza/lykke skriver:

Tålmodighed.... hvad er det?

Mad og drikke- hvad er det?

Søvn................. ÅHHHHHHHHHHHHHHH en drøm

Det SKAL bare blive bedre - men det gør det vel også. Snart kan de sidde selv (næsten) og lege lidt med spændende legetøj. Lige nu tror jeg, at alting er umuligt for dem, og det gør dem skide sure. Lige så snart de kan lidt selv, åbner en ny verden.... bare den åbner SNART.............

JAAAAAAAAAAAAAA

Anmeld

15. september 2010

Bb3031

dorthemus skriver:

Puh jamen det er jo fuldstændig som her  Runa blir jo 16 uger i morgen. Idag har været en god dag; sovet en time til formiddag og 2½ time om eftermiddagenog nu er hun puttet på sofaen og kun lidt brokmås men ingen gråd..skønt!  Men det er jo sådan det er....jo mere de sover i løbet af dagen jo bedre falder de i søvn om aftenen.

Det gælder nok bare om, at nyde de gode dage før det vender igen

Hi Hi, lyder præcist som min og Alexanders dag i dag  Sad netop lige og tænkte på, hvor dygtig han har været til at putte, når jeg har lagt ham. Også en god dag i dag her hos os  Sjovt som de lige pludselig fra den ene dag til den anden vender op og ned på rutinerne. Håber for os begge, at den gode dag i dag fortsætter længe endnu 

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Peiner skriver:

Hi Hi, lyder præcist som min og Alexanders dag i dag  Sad netop lige og tænkte på, hvor dygtig han har været til at putte, når jeg har lagt ham. Også en god dag i dag her hos os  Sjovt som de lige pludselig fra den ene dag til den anden vender op og ned på rutinerne. Håber for os begge, at den gode dag i dag fortsætter længe endnu 

....til de flytter hjemmefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.