Jeg kammer fuldstændig over snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Eliza/lykke

ALTSÅ................... utilfreds baby, utilfreds baby - uanset hvad fanden jeg gør! Eliza er 4 mrd.

Hun vil ikke drikke af flaske (er flaskebarn fra day one). Hun vil ikke spise grød mere, som hun ellers var så glad for. Hun vil ikke lege i kravlegården, hun vil ikke sidde hos mig eller far, hun vil ikke ligge for selv på dynen og time out - hun vil ikke sove.............. hvad fanden gør jeg forkert???????????

Jeg ved godt, at mange af jer har skrevet tidligere til mig, at det kan være tænder,forkølelse, ondt i maven eller ondt et andet sted. Eller mors reaktion oven på den storebror, som det går dårligt med i skolen............. men alligevel......... come on............ hjælp mig.... var jeres små også igennem en periode, hvor de bare ikke gad noget. Jeg kan heller ikke forlade rummet, uden at hun græder............ hjælppppppppppppppppppppppp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Bayze

Det er det fæle 19 ugers tigerspring som strækker sig over 5 uger typisk Det gode er - det går over igen

Anmeld

10. september 2010

Shibby

Ehm..Nogle unger er bare nederen engang i mellem. Få hende passet lidt så du kan få lidt frihed inden du dør i det der  Husker det tydeligt fra mikkel var lille. Var ved at blive sindsyg

Anmeld

10. september 2010

Fyn

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHH - lyder totalt også som min datter. Fire måneder i dag.

Hmmm...det er en fase, det er en fase, det er en fase.

Har ingen gode råd. C.

Anmeld

10. september 2010

Eliza/lykke

Fyn skriver:

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHH - lyder totalt også som min datter. Fire måneder i dag.

Hmmm...det er en fase, det er en fase, det er en fase.

Har ingen gode råd. C.

NEJJJJJJJJJJJJJJJJ hvor dejligt - endelig en som har det ligesom os....... puha..................

Vores pige blir 4 mrd i morgen. Den er bare helt ude i hampen. Hvis vi er om hende, f.eks når hun skal i bad og vi er PÅ 200% og KUN laver noget med hende, så er hun glad. Men ellers fejler alt andet.

Jeg håber på,at det er en fase. Jeg kan næsten ikke få lavet noget i huset, fordi hun græder hele tiden. Ikke engang bæreselen virker mere...

Øv øv øv

Anmeld

10. september 2010

klmf

Har ingen gyldne ord, men for dælen hvor jeg dog føler med dig

Tilslutter mig pasningsideen, så du kan få en lur eller få lavet noget!

Nogle gange kan man godt ønske de havde et byttemærke i nakken

Anmeld

11. september 2010

*Sofie*

Eliza/lykke skriver:

ALTSÅ................... utilfreds baby, utilfreds baby - uanset hvad fanden jeg gør! Eliza er 4 mrd.

Hun vil ikke drikke af flaske (er flaskebarn fra day one). Hun vil ikke spise grød mere, som hun ellers var så glad for. Hun vil ikke lege i kravlegården, hun vil ikke sidde hos mig eller far, hun vil ikke ligge for selv på dynen og time out - hun vil ikke sove.............. hvad fanden gør jeg forkert???????????

Jeg ved godt, at mange af jer har skrevet tidligere til mig, at det kan være tænder,forkølelse, ondt i maven eller ondt et andet sted. Eller mors reaktion oven på den storebror, som det går dårligt med i skolen............. men alligevel......... come on............ hjælp mig.... var jeres små også igennem en periode, hvor de bare ikke gad noget. Jeg kan heller ikke forlade rummet, uden at hun græder............ hjælppppppppppppppppppppppp

Kan også trøste dig med at Malou havde sårn nogle perioder
(Udviklingsspring...Det har de jo alle sammen i større eller mindre grad )

Hun ville absolut heller ingen ting. Ville ikke sove, spise, lege alene, lege med mig, ligge for sig selv, være hos mig osv. Da den var helt gal ville hun heller ikk en gang trille en tur i barnevognen
Det er sygt når man står midt i det, men det går over...bare husk det

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Er ret sikker på mange forældre oplever dette... Har selv oplevet det også... Vi havde 3 mdr hvor hun faktisk slet ikke vil sove om natten... Det var hårdt...

Få hende passet, så du har lidt alenetid, få sovet osv...

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som Bayze siger - det er 19 ugers tigerspringet - et rent helvede, vi er selv i optaktsfasen, og har en lille møgsur knægt midt på dagen. Heldigvis er han stadig glad morgen/aften, men liiige der midt på dagen er han altså billigt til salg!!

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Som Bayze siger - det er 19 ugers tigerspringet - et rent helvede, vi er selv i optaktsfasen, og har en lille møgsur knægt midt på dagen. Heldigvis er han stadig glad morgen/aften, men liiige der midt på dagen er han altså billigt til salg!!

Jeg orker det ikke...12 ugers springet er jeg ikke kommet mig over endnu  Lige nu er der stille før storm, men hendes soverytme om dagen er totalt fucked up

Runa er 15½ uger gammel...men hvis det skal regnes fra terminen så er hun 16 uger i morgen...det rykker tættere og tættere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.