Åhhh stakkels piger...jeg føler sådan med jer.
Der er kun een måde..tilkald garden.
Tilkald bedstemor, søster, veninde eller endnu bedre farmand...læg skrigeballonen i armene på dem og sig: NU tager DU over!!!
Og så går du ud og tager din jakke på og smutter. Tag et par timer for dig selv og glem alt om børn, hus, hjem og hvad der elelrs kan være. Gå en lang tur, gå i byen, gå på en café, gør hvad som helst, men kom væk. Og tag så kage med hjem til babypasseren når du føler, at nu har du fået rettet sjælen ud.
Da jeg havde fået min den første, havde hun 3 måneders kolik, og jeg var ved at blive sindsyg. Lige pludseligt en eftermiddag, da jeg var ved at gå helt ud af mit gode skind, dukkede svigermor op. Hun tog ungen ud af armene på mig, sendte mig i bad og så ellers en tur i byen. I guder hvor var det skønt.
Efter det aftalte vi at hun ville komme 3 gange om ugen et par timer og tage over...og miraklet skete efter et par uger stilnede det af. Når jeg kom hjem var der fred og ro i huset og jeg fandt svigermor gående rundt med hende, hængene på armen på maven. Sådan en gammel rotte vidste præcis hvad der skulle til, og havde mit forhold ikke været godt til min svigermor før, så blev det endnu bedre efter det. Hun lærte mig lidt gode gammeldags tricks og fiduser, og så havde hun også den ro og fasthed, der skulle til. Men først og fremmest så gav hun mig mulighed til at genfinde mig selv, lade batterierne op og tænke på noget andet.
Held og lykke

Kærligst
Sussie
Anmeld