Forkert køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Banditten´s mor

Rosa skriver:

Nej absolut ikke, for de kan i virkeligheden slet ikke se det så tidligt, men lægen mente liiige at han kunne se det på urinrøret. Det var ganskre ekstraordinært... Og altså forkert

Det mente jeg nu heller ikke. Det er nu en fin dreng du har fået ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Bare mig..

Maja_4000 skriver:

Jeg har selv siddet og overvejet at oprette sådan en debat :b
Vi har betalt for en kønsscanning i uge 18 .. Der fik vi af vide , at det er en pige (: Og til MD kunne de ikke se det ..

Men nu har jeg så drømt at det bliver en dreng ! :b Tror det er fordi vi har købt så meget lyserødt .. Så skal min underbevisthed lige skræmme mig :p

Det minder rigtig meget om mine skanninger..

Til kønsskanning var hun ikke i tvivl, det var en pige, men til MD en uge efter var hun meget usikker, men skulle hun gætte ville hun meget meget forsigtigt gætte på en pige (jeg fortalte ikke at jeg faktisk vidste det for ville se om de ramte ens )

Det var så heldigvis en pige, men var ,eget i tvivl hele vejen igennem min graviditet, for jeg drømte KONSTANT om drenge og drengefarver, og kunne slet ikke få den der lyseblå farve ud af hovedet..

Det var så også en pige

Anmeld

11. september 2010

misslea

henh01 skriver:

Nogen der så har fået forkert køn af vide til kønsscanning på en privatklinik?? Bliver jo helt nervøs nu... griner

Vi var til kønsscanning på en privat-klinik i uge 18 - og der var hun ret sikker på, at det var en pige. To uger efter, var vi til MD-scanning, og der kunne scanningssygeplejersken ikke se det (sagde hun)!!

Heldigvis havde vi fået besked på, at hvis de ikke kunne se det på MD scanningen, så skulle vi bare komme igen på privatklinikken, og så ville de tjekke en ekstra gang. Det gjorde vi så samme dag, og Scaningsjordemoderen på privatklinikken kunne ikke forstå, hvorfor de ikke kunne se det på hospitalet, for det var SÅÅÅ tydeligt, at der "stadig" genmte sig en lille pige derinde!

Jeg kunne endda se på scanningen, at lillepigen lå på nøjagtig samme måde på hospitalet som på privatklinikken, og på billederne, vi fik med, var det såååå tydeligt, selv for os!!!

Nu er vores lille prinsesse jo ikke kommet ud endnu, meeeen det ville undre mig meget, hvis det er en lille prins... heheh

Anmeld

11. september 2010

Stine85

har en bekendt der til kønsscanning fik afvide at hun skulle have en dreng. Det passede hende rigtig godt da hun havde en dreng i forvejen. Hun var alene om det hele - så hun gik i kælderen og hentede alt det gamle drenge tøj osv op. Og alt var klar til en lillebror.

Men så fødte hun en pige...

Anmeld

11. september 2010

henh01

Stine85 skriver:

har en bekendt der til kønsscanning fik afvide at hun skulle have en dreng. Det passede hende rigtig godt da hun havde en dreng i forvejen. Hun var alene om det hele - så hun gik i kælderen og hentede alt det gamle drenge tøj osv op. Og alt var klar til en lillebror.

Men så fødte hun en pige...

Det er sådan noget man frygter.. Man har jo købt ind efter kønnet.. Men nu kan jeg ikke gøre så meget ved det, skal føde om 10 uger og hvis der kommer en pige ud skal hun være hejrtelig velkommen også

Anmeld

11. september 2010

Stine85

henh01 skriver:

Det er sådan noget man frygter.. Man har jo købt ind efter kønnet.. Men nu kan jeg ikke gøre så meget ved det, skal føde om 10 uger og hvis der kommer en pige ud skal hun være hejrtelig velkommen også

ja det er jo lige det...

Hende jeg kender, begyndte at græde og sagde at det jo var forkert og at det skulle være en dreng....

Men selvfølgelig er hun lige så glad for hende

Anmeld

11. september 2010

Anonym trådstarter

Tak fordi I deler jeres historier, spændende at se om vi stadig venter en dreng til md scanningen hehe

Anmeld

11. september 2010

NatasjaL

her var der ingen tvivl om kønnet :b

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
NatasjaL skriver:

her var der ingen tvivl om kønnet :b

Haaaaahahahaha

Anmeld

11. september 2010

Muffinmor

Jeg er så glad for at vi ikke ved hvad det bliver. har termin på mandag så 2 dage tilbage. men jeg vil helt sikkert heler ikke vide hvad det bliver næste gang. Syntes det er fedt at folk kan gætte og så er der bare den ekstra lille overraskelse til fødslen Og så er jeg ikke vild med at købe/få ting i kønsfarver. alt bliver enten lyserødt eller blåt, det gider jeg altså ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.