Forkert køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Hvem?

Anonym skriver:

Er der nogle af jer, eller nogle af jer der kender nogle, som har fået forkert køn af vide?

Var det til 2D eller 3D scanning og hvad uge var det i?

Kom med jeres historier eller dem I har hørt om

Ja, min fætter og hans kone ventede dem for 2. gang, (har en dreng i forvejen) og fik af vide de ventede en pige og drønede jo ud og tømte butikkerne for lyserødt og lilla også var det sørme endnu en dreng de fik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

SussieThyssen

Tror da nok at mit kommende barnebarn bliver en pige. Er nu engetligt også ligeglad..bare det blir et barn
I forvejen er jeg bedstemor til både en dreng og en pige, så begge dele er mere end velkomment

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Ja, min fætter og hans kone ventede dem for 2. gang, (har en dreng i forvejen) og fik af vide de ventede en pige og drønede jo ud og tømte butikkerne for lyserødt og lilla også var det sørme endnu en dreng de fik

Ej hvor ærgeligt :/

Anmeld

10. september 2010

CiSo

til md scanningen fik jeg af vide det var en pige, jeg var så til 3d scanning da jeg var i 33 uge og det viste sig så, at maven gemte på en lille dreng.

Anmeld

10. september 2010

Banditten´s mor

Rosa skriver:

Vi fik i 12.uge afvide at vi skulle have en lille pige ved en akutscanning. Til MD-scanningen fik vi os så en ordentlig overraskelse

Må de godt oplyse det så tidligt?

Anmeld

10. september 2010

henh01

Nogen der så har fået forkert køn af vide til kønsscanning på en privatklinik?? Bliver jo helt nervøs nu... griner

Anmeld

10. september 2010

klmf

Rosa skriver:

Vi fik i 12.uge afvide at vi skulle have en lille pige ved en akutscanning. Til MD-scanningen fik vi os så en ordentlig overraskelse

Nu med tap

Ej, det er slet ikke sjovt! Kun lidt... Godt I fandt ud af det så forholdsvist tidligt og ikke ved fødslen!!

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
sylvestersmor skriver:

Må de godt oplyse det så tidligt?

Nej absolut ikke, for de kan i virkeligheden slet ikke se det så tidligt, men lægen mente liiige at han kunne se det på urinrøret. Det var ganskre ekstraordinært... Og altså forkert

Anmeld

11. september 2010

Becks

Jeg har en veninde, som til MD, 3D og ekstra scanninger fik af vide, at de ventede en pige - Men da hun havde født, viste det sig at det var en lille dreng der kom ud..

Anmeld

11. september 2010

ZamanogDania

Maja_4000 skriver:

Jeg har selv siddet og overvejet at oprette sådan en debat :b
Vi har betalt for en kønsscanning i uge 18 .. Der fik vi af vide , at det er en pige (: Og til MD kunne de ikke se det ..

Men nu har jeg så drømt at det bliver en dreng ! :b Tror det er fordi vi har købt så meget lyserødt .. Så skal min underbevisthed lige skræmme mig :p

Jeg betalte os for en kønsscaning. Jeg kan sige det at det er 100% der, fordi de bruger meget tid på at finde ud af hvilken køn det er. De sagde det blev en pige og det gjorde det. Man kunne tydlig se hendes underliv på scaningen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.