Forkert køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.704 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer, eller nogle af jer der kender nogle, som har fået forkert køn af vide?

Var det til 2D eller 3D scanning og hvad uge var det i?

Kom med jeres historier eller dem I har hørt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

<3

Jeg kender to par som har fået forkert køn afvide. Faktisk så føltes det så forkert at den ene proklamerede om sin datter at "hun har jo en pik"...

Tror at kønsskanninger er fine men de skal tages med et gram salt

Anmeld

10. september 2010

oo

det sker jo - det skete bl.a. for Rosa herindefra

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

I må også gerne sige hva køn I havde fået af vide, og hvad køn det så blev.. eller hva køn i så så til en senere scanning

Anmeld

10. september 2010

oo

Anonym skriver:

I må også gerne sige hva køn I havde fået af vide, og hvad køn det så blev.. eller hva køn i så så til en senere scanning

altså...der findes jo kun to køn (cirka) så hvis man fik at vide at man skulle have en dreng og det var forkert, så gir det vel sig selv, at man senere fandt ud af man skulle have en pige

Anmeld

10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi fik i 12.uge afvide at vi skulle have en lille pige ved en akutscanning. Til MD-scanningen fik vi os så en ordentlig overraskelse

Anmeld

10. september 2010

Maja_4000

Jeg har selv siddet og overvejet at oprette sådan en debat :b
Vi har betalt for en kønsscanning i uge 18 .. Der fik vi af vide , at det er en pige (: Og til MD kunne de ikke se det ..

Men nu har jeg så drømt at det bliver en dreng ! :b Tror det er fordi vi har købt så meget lyserødt .. Så skal min underbevisthed lige skræmme mig :p

Anmeld

10. september 2010

biimse

Jeg har en bekendt, som for ca. 6 år siden, igennem hele graviditeten havde fået af vide at de ventede en pige, men da hun fødte, havde deres pige en lille tap.. - så hun måtte jo ud og skaffe nye ting til hendes søn, eftersom han jo ikke kan bruge alt i pink...

Anmeld

10. september 2010

Sakris

En fra mit studie fik af vide at de ventede en pige. Men det var en dreng hun fødte.

Har hørt at det oftest sker at de tager fejl af pigernes køn!

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

altså...der findes jo kun to køn (cirka) så hvis man fik at vide at man skulle have en dreng og det var forkert, så gir det vel sig selv, at man senere fandt ud af man skulle have en pige

Tak - så langt er jeg med hehe..

Ved ikk om jeg har formuleret mig dårligt, eller du har misforstået - men mener vil gerne vide hva køn man startede med at få af vide.. altså var det først en pige til en dreng - eller en dreng der blev til en pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.