Fenris og Lauritz :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Pia.

Tør jeg skrive og spørge hvordan det gik at sige farvel - eller ? har ville spørge dig i går også, men ville heller ikke vade i noget hvis det (meget naturligt) var alt for hårdt...

Men har tænkt på dig/jer - og er det for hårdt springer du bare mit indlæg over ikk.

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

otlitrom

Pia. skriver:

Tør jeg skrive og spørge hvordan det gik at sige farvel - eller ? har ville spørge dig i går også, men ville heller ikke vade i noget hvis det (meget naturligt) var alt for hårdt...

Men har tænkt på dig/jer - og er det for hårdt springer du bare mit indlæg over ikk.

Knus og tanker fra Pia.

Jeg har godt nok også tænkt på Jer, Louise! Jeg vil heller ikke spørge, jeg vil bare sende gode tanker Det å være hårdt at sige farvel til en god ven!

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

Arh hvor er i dog bare søde begge to Tusind tak for tankerne.

Det var ualmindeligt hårdt at sige farvel til den dejlige kat. Tror stadig ikke jeg helt har fattet at han altså er helt væk nu, og jeg aldrig mere kommer til at mærke hans bløde pels eller høre hans gamle stemme Min mand, som ellers har været ret "kold" omkring det, begyndte selv at græde da han mærkede hans sidste åndedræt...

Nogle vil nok tænke,"slap dog af, det er bare en kat" men for mit vedkommende var han ikke kun en kat men min trofaste ven som har fulgt mig i tykt og tyndt igennem hele mit voksenliv. Så det er mange minder jeg har med ham, og at han er blevet hele familiens kat, gør det bare hårdere.

Men nu da han er væk, kan vi komme videre og jeg må sige at det er lettelse at det er overstået.

Tak fordi i tog jer tid til at skrive

Anmeld

14. september 2010

Pia.

linselouise skriver:

Det var ualmindeligt hårdt at sige farvel til den dejlige kat. Tror stadig ikke jeg helt har fattet at han altså er helt væk nu, og jeg aldrig mere kommer til at mærke hans bløde pels eller høre hans gamle stemme Min mand, som ellers har været ret "kold" omkring det, begyndte selv at græde da han mærkede hans sidste åndedræt...

Nogle vil nok tænke,"slap dog af, det er bare en kat" men for mit vedkommende var han ikke kun en kat men min trofaste ven som har fulgt mig i tykt og tyndt igennem hele mit voksenliv. Så det er mange minder jeg har med ham, og at han er blevet hele familiens kat, gør det bare hårdere.

Men nu da han er væk, kan vi komme videre og jeg må sige at det er lettelse at det er overstået.

Puha... Ja det er så grimt.. - At miste et dyr der har stået en så tæt i så mange år er virkelig svært at komme over...

Er glad for han sov stille og roligt ind og håber I nu kan få ro på og komme videre...

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2010

otlitrom

linselouise skriver:

Man bliver knyttet til sine dyr, og bare tanken gør mig rigtig trist!

Godt at han kom værdigt herfra, og du nu kan se at det var godt. Men det gør jo ikke savnet mindre!

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

Pia. skriver:

Puha... Ja det er så grimt.. - At miste et dyr der har stået en så tæt i så mange år er virkelig svært at komme over...

Er glad for han sov stille og roligt ind og håber I nu kan få ro på og komme videre...

Knus Pia.

Tusind tak for tankerne Pia

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

kitty skriver:

Man bliver knyttet til sine dyr, og bare tanken gør mig rigtig trist!

Godt at han kom værdigt herfra, og du nu kan se at det var godt. Men det gør jo ikke savnet mindre!

Tak Kitty.

Nej ingen ord kan gøre det nemmere at miste ham, men når jeg kigger på min glade og dejlige søn, så letter det lidt på humøret

Det sidste billede der blev taget af mig og Fenris

Anmeld

14. september 2010

Pia.

linselouise skriver:

Tak Kitty.

Nej ingen ord kan gøre det nemmere at miste ham, men når jeg kigger på min glade og dejlige søn, så letter det lidt på humøret

Det sidste billede der blev taget af mig og Fenris

Det gik lige i hjertet... Så nu græder jeg... ååå altså...

Håber I en dag finder den helt rigtige nye misser der kan flytte ind til jer - ikke en som kan overtage hans plads men en der kan fylde tomrummet godt ud...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.