linselouise skriver:
Lidt nyt herfra mig.
Vi har en dejlig kat Fenris, en gammel skovkat på 14 år, helt specielt sød, sjov og kærlig. Han har fulgt mig i hele mit voksenliv, og er hele familiens kæledægge 

Igår, besluttede mig og Jeppe at lade ham aflive... Jeg har tudet ligesiden, og tuder også nu
Jeg har måtte indse at en kat med så stor personlighed ikke går så godt sammen med små nysgerrige og livlige drengebørn. Kattegrus hist og pist, kan ikke undgåes uanset hvor tit vi støvsuger. Han har fået blærebetændelse, en slem en, hvilket gør han ikke kan holde på vandet, og til tider kan han heller ikke holde på bæen, ikke særlig hygiejnisk! Han har slem gigt, og er næsten blind pga. grå stær. Alle de ting der følger med at blive gammel, det er blevet virkeligheden for min dejlige gamle kat. Det værste af det hele er at jeg ikke føler at jeg har plads til ham i mit/vores liv mere. Siden vores søn kom til verden er katten blevet forsømt og har ikke fået den opmærksomhed som han har behov for, og jeg føler mig som det dårligste menneske... Men når alt kommer til alt så ved jeg jo godt at det er det bedste både for ham og for os.
På mandag siger vi på gensyn til ham, og weekenden skal så bruges på at forkæle ham til det allersidste.
Oven i det så har Lauritz haft ræsermave i snart 2 uger nu. Så snart noget kommer ind er det på vej ud igen. Han er ikke skidt tilpas, og han fiser rundt som altid, men jeg synes jo det er så synd for ham at han skal skide så mange gange i døgnet (6-7 gange) hans mås er i perioder ildrød og næsten hudløs. Den anden dag var vi så nede og hente sådan et afførings-kit så vi kan få sendt nogle prøver ind til laboratoriet. Så jeg står med en spade og graver i bleen hver gang der er gevinst. Og må sige at de er godt nok ikke fedtede de der laboratorie-folk. 3 halvfyldte glas skal de bruge, men når det meste der kommer ud af enden er tyndt som vand, så er det sgu ikke så nemt at få samlet sammen! Men det er blevet mit projekt nu at få samlet nok lort ind til bøssen, så vi kan blive raske 
Så min uge er gået med at tude en hel masse
og grave i lort. -Og jeg som mente at det var begyndt at blive kedeligt at gå på barsel!
hmm..
Her følger lige en håndfuld billeder 
(ps. min store dreng er nu 9 mdr, hvor blev tiden af?
)
Nårh en dejlig kat, men i den situation og dens alder er det bedst at vælge aflivning. Da jeg fik Emil kom jeg selv af med min elskede kat, den var dog så ung at den fik et nyt hjem.
Din søn er da bare mega dejlig, og ser så glad ud. Lyder mystisk med den mave, når han render glad rundt og leger