Anke skriver:
Sikke en dejlig kat!! Jeg kan godt forstå dig - det er SÅ hårdt, når end dyr bliver gamle. Jeg har selv en hund på snart 14, og jeg gruer for den dag, hvor hun ikke kan mere! Hun er jo blevet så meget mere end et kæledyr i løbet af alle de år. 
Og stakkels knægt (som i øvrigt også er rigtig dejlig)! Kan han have fanget noget hos katten, eller har der været andre syge børn i omgangskredsen?
Min lille pige på tre måneder har haft dårlig mave de sidste 6 (!) uger. Hun fik konstateret rotavirus for to uger siden, så jeg går bare og venter på, at det går over af sig selv. 
Det er da i øvrigt vildt, at de skal bruge så meget!! Her var det nok med to klatter på størrelse med et lille bolsje.
Tak 
Ja lige nøjagtigt. Man knytter sig bare til dyrene. Og derfor er det så meget sværer når der skal siges farvel. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle sidde og snakke om aflivning om min kat, så det er bare så trist og ærgerligt. Men han får det bedre der hvor han skal hen.
Ja, lægen snakkede også Rota-virus, men mente bare de så skulle have det meget værre? Og han har ikke rigtig været i kontakt med andre børn i den periode han skulle være blevet smittet, hmm...Men nu må vi se hvad prøverne siger. Ja jeg gloede også lidt da jeg så hvor meget de skulle bruge, det tager jo flere dage at samle så meget sammen. Men sådan må det jo bare være 
Rigtig god bedring til din lille pige 
Anmeld