Fenris og Lauritz :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

L.J.L

Baagøe skriver:

Det er aldrig sjovt at skulle skille sig af med et nært familiemedlem det være sig dyr eller mennesker.

Håber du snart er på højkant igen, men det er jeg ikke i tvivl om med den dejlige søn du har

K.h. Linda

Årh tak skal du have

Det er også som om det hele lysner lidt når bare jeg ser på Lauritz, så det hjælper da lidt på det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Pia.

linselouise skriver:

Tusind tak Pia.

Det er dejligt at blive bekræftet i at man tager det rigtige valg, for det kan man godt blive i tvivl om hele tiden synes jeg. Men er sikker på at jeg om ½ år kan se lyst på det.

Det er så hårdt at skulle sige farvel og føle sig som herre over liv og død ... Men I det her tilfælde kunne I ikke have gjort det anderledes - eller det syntes jeg ikke i hvert fald. I skylder ham at slutte sit liv godt...

Jeg håber at du kommer nogen lunde igennem denne her weekend, der vil komme mange tidspunkter hvor du kommer i tvivl og vil tænke på andre udveje, men med hans alder og det gode liv han har bag sig er det klart det bedste for alle parter...

Knus og mange tanker til jer i denne her svære tid...

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Anke skriver:

Sikke en dejlig kat!! Jeg kan godt forstå dig - det er SÅ hårdt, når end dyr bliver gamle. Jeg har selv en hund på snart 14, og jeg gruer for den dag, hvor hun ikke kan mere! Hun er jo blevet så meget mere end et kæledyr i løbet af alle de år.

Og stakkels knægt (som i øvrigt også er rigtig dejlig)! Kan han have fanget noget hos katten, eller har der været andre syge børn i omgangskredsen?

Min lille pige på tre måneder har haft dårlig mave de sidste 6 (!) uger. Hun fik konstateret rotavirus for to uger siden, så jeg går bare og venter på, at det går over af sig selv.

Det er da i øvrigt vildt, at de skal bruge så meget!! Her var det nok med to klatter på størrelse med et lille bolsje.

Tak

Ja lige nøjagtigt. Man knytter sig bare til dyrene. Og derfor er det så meget sværer når der skal siges farvel. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle sidde og snakke om aflivning om min kat, så det er bare så trist og ærgerligt. Men han får det bedre der hvor han skal hen.

Ja, lægen snakkede også Rota-virus, men mente bare de så skulle have det meget værre? Og han har ikke rigtig været i kontakt med andre børn i den periode han skulle være blevet smittet, hmm...Men nu må vi se hvad prøverne siger. Ja jeg gloede også lidt da jeg så hvor meget de skulle bruge, det tager jo flere dage at samle så meget sammen. Men sådan må det jo bare være

Rigtig god bedring til din lille pige

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Pia. skriver:

Det er så hårdt at skulle sige farvel og føle sig som herre over liv og død ... Men I det her tilfælde kunne I ikke have gjort det anderledes - eller det syntes jeg ikke i hvert fald. I skylder ham at slutte sit liv godt...

Jeg håber at du kommer nogen lunde igennem denne her weekend, der vil komme mange tidspunkter hvor du kommer i tvivl og vil tænke på andre udveje, men med hans alder og det gode liv han har bag sig er det klart det bedste for alle parter...

Knus og mange tanker til jer i denne her svære tid...

Ja, det er bare sindsygt hårdt... Tuder bare hele tiden jeg tænker over det, øv..

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Årh tak skal du have

Det er også som om det hele lysner lidt når bare jeg ser på Lauritz, så det hjælper da lidt på det hele.

Velbekomme Jeg synes da du skulle have et venligt ord med på vejen...

Rigtig god weekend til hele familien Må  skinne på jer...

Anmeld

10. september 2010

roenlund

ville bare lige sende dig en

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Baagøe skriver:

Velbekomme Jeg synes da du skulle have et venligt ord med på vejen...

Rigtig god weekend til hele familien Må  skinne på jer...

Og god weekend tilbage

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

roenlund skriver:

ville bare lige sende dig en

Tusind tak skal du ha

Anmeld

10. september 2010

<3

Det er så trist med Fenris men kan så udemærket godt forstå dine overvejelser. Det er svært med dyr og børn og så når der også sker uheld. Det dur bare ikke. Kombineret med at han så også har det skidt. Ja I har jo intet valg så. Men hold da op sådan noget gør ondt.

Mange knus til jer alle og ja det bliver bedre om nogle måneder. Det er jo den rigtige beslutning I har truffet. Men det er bare så svært.

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Det er så trist med Fenris men kan så udemærket godt forstå dine overvejelser. Det er svært med dyr og børn og så når der også sker uheld. Det dur bare ikke. Kombineret med at han så også har det skidt. Ja I har jo intet valg så. Men hold da op sådan noget gør ondt.

Mange knus til jer alle og ja det bliver bedre om nogle måneder. Det er jo den rigtige beslutning I har truffet. Men det er bare så svært.

Tusind tak Kirsten, ja det bliver da helt sikkert bedre, og det er også sværest nu her hvor han stadig er her, får sgu tårer i øjnene bare når jeg kigger på ham

Men vi går lysere tider i møde, og er sikker på at jeg kan "glæde" mig over vores beslutning når først vi er på den anden side, og vi ikke mere skal bekymre os om Lauritz tager et kattegrus i munden, eller vader i noget tis i gangen. Og vi ikke skal have dårlig samvittighed og føle os som dårlige katteejere...

God weekend søde du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.