akut hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

han sagde jeg skulle hente noget gigt medicin og se tiden af en times tid endnu og ringe igen hvis det blev værre

Prøv og ring til den skadestue du hører til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

quar20

Blander mig lige... det der med gigt medicin.. GLEM DET... det fik jeg også og det VAR min blindtarm der var betændt for godt og vel 5 år siden..!!

Desuden vil jeg sige det også kan lyde som en cyste ved/på æggestokkene..!! Det er en betændelsestilstand som kan vokse sig rigtig stor og ødelægge rigtig meget i ens underliv..!

Var jeg dig ville jeg straks ringe til skadestuen hvor du end bor - og sige.. HØR HER - jeg har MANGE voldsomme smerter, og ringede til vagtlægen og fik bare andet smertestillende..!! JEG vil og SKAL undersøges NU...!!

Vagtlægen føjer tit en af med smertestillende.. DESVÆRRE...!!

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

han sagde jeg skulle hente noget gigt medicin og se tiden af en times tid endnu og ringe igen hvis det blev værre

Jeg bliver nødt til og gå i seng..

Held og lykke og god bedring.. Håber skadestuen tager dig lidt mere seriøst!! Og hvis ikke, så ringer du igen om en time og klager din nød til lægevagten! Sig du ikke kan være til pga. smerter..

Glæder mig til update imorgen..

Knus og rigtig god bedring 

Anmeld

10. september 2010

Becks

Tutter skriver:

Prøv og ring til den skadestue du hører til

Noget nyt ano? 

Anmeld

10. september 2010

Svei

jeg har så ondt i højre side af maven helt nede forneden, og det gør faktisk så ondt at det går helt ned i benene. kan ikke stå ordentlig oprejst, pga smerter, penodiler hjælper ikke, og det har været sådan nogen timer nu. det er ikke æggeløsning, tog nemlig sådan en test, og har ikke æggeløsning, og det mærker ikke sådan  nogen der ved hvad det evt kan være?

o

Anmeld

10. september 2010

SussieThyssen

Puuh bare det ikke er noget alvorligt

Anmeld

10. september 2010

biimse

Jeg prøvede noget lignende for ca 1½ år siden, og da vi midt om natten måtte køre til vagtlægen fordi jeg troede jeg var ved at sø, forsikrede han mig om at det "bare" var nyresten.. Man kan vælge at vente på at det går over, eller hvis det er et slemt tilfælde kan man vist få dem opereret ud..

God bedring- føler med dig

Anmeld

10. september 2010

Roxie

min mor havde det sådan for et par uger siden, de troede først det var blindtarmen men det viste sig at være nyresten. hvilket bare gør vildt nas men ikke er farligt.

hun vækkede mig midt om natten for at jeg skulle ringe til lægen og køre hende på skadestuen. alle troede det var mig der skulle undersøges gravid i uge 36 haha

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Noget nyt ano? 

det går lidt bedre idag, men stadig sindsygt ondt

Anmeld

10. september 2010

molle85

har du fået det tjekket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.