akut hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Anonym trådstarter

jeg har så ondt i højre side af maven helt nede forneden, og det gør faktisk så ondt at det går helt ned i benene. kan ikke stå ordentlig oprejst, pga smerter, penodiler hjælper ikke, og det har været sådan nogen timer nu. det er ikke æggeløsning, tog nemlig sådan en test, og har ikke æggeløsning, og det mærker ikke sådan  nogen der ved hvad det evt kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Anonym trådstarter

ingen der kan hjælpe?

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

OPOPOPOPOPOPO!

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

jeg har så ondt i højre side af maven helt nede forneden, og det gør faktisk så ondt at det går helt ned i benene. kan ikke stå ordentlig oprejst, pga smerter, penodiler hjælper ikke, og det har været sådan nogen timer nu. det er ikke æggeløsning, tog nemlig sådan en test, og har ikke æggeløsning, og det mærker ikke sådan  nogen der ved hvad det evt kan være?

Hvordan gør det, hvis du trykker der hvor det gør ondt og så slipper igen?

Eller hvis du hopper?

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Hvordan gør det, hvis du trykker der hvor det gør ondt og så slipper igen?

Eller hvis du hopper?

jeg kan næsten ikke gå, og kan slet ikke engang prøve at hoppe

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

jeg kan næsten ikke gå, og kan slet ikke engang prøve at hoppe

Det der gør mig bekymret er, at du skriver det er i højre side - Har du stadig din blindtarm?

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Det der gør mig bekymret er, at du skriver det er i højre side - Har du stadig din blindtarm?

ja det har jeg?

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

ja det har jeg?

Jeg vil råde dig til og ringe til lægevagten, ikke for at gøre dig bekymret søde ano. Men når det er i højre side du har så ondt, så kan det være blindtarmen.. 

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Jeg vil råde dig til og ringe til lægevagten, ikke for at gøre dig bekymret søde ano. Men når det er i højre side du har så ondt, så kan det være blindtarmen.. 

hvad betyder det hvis man har det så?

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

ja det har jeg?

Når du ringer til lægevagten, så lad være med og nævne blindtarmen, medmindre han ikke nævner den.. De har det med og feje én af, fordi de mener man diagnonisere sig selv! 

Det er slet slet ikke sikkert det er den, men for en sikkerheds skyld ville jeg altså ringe. Jeg fik selv fjernet min for 4 år siden.. Og havde ikke voldsomme (jeg kan ikke holde ud og være til) smerter, men det viste sig alligevel at den var sprunget i den ene side... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.