akut hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Når du ringer til lægevagten, så lad være med og nævne blindtarmen, medmindre han ikke nævner den.. De har det med og feje én af, fordi de mener man diagnonisere sig selv! 

Det er slet slet ikke sikkert det er den, men for en sikkerheds skyld ville jeg altså ringe. Jeg fik selv fjernet min for 4 år siden.. Og havde ikke voldsomme (jeg kan ikke holde ud og være til) smerter, men det viste sig alligevel at den var sprunget i den ene side... 

okay, det må jeg prøve så. hvad kan der ske hvis den er sprunget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

hvad betyder det hvis man har det så?

Hvis man har blindtarmsbetændelse, skal blindtarmen fjernes, den sidder i højre side... Bliver den ikke fjernet og man har blindtarmsbetændelse, kan den springe og så er man i livsfare. Man har ikke behov for sin blindtarm, også derfor de fjerner den uden problemer..

Hvor i højre side har du ondt???

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Hvis man har blindtarmsbetændelse, skal blindtarmen fjernes, den sidder i højre side... Bliver den ikke fjernet og man har blindtarmsbetændelse, kan den springe og så er man i livsfare. Man har ikke behov for sin blindtarm, også derfor de fjerner den uden problemer..

Hvor i højre side har du ondt???

helt nede i siden, faks lige lige der omkring hoften, altså inde i selve maven hvor det også går ned til maven lige over bikinilinien hvis man kan sige det sådan?

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

helt nede i siden, faks lige lige der omkring hoften, altså inde i selve maven hvor det også går ned til maven lige over bikinilinien hvis man kan sige det sådan?

Uden at være læge og stille en diagnose, kunne det godt være din blindtarm!

Har du feber? Det er dog ikke alle der har feber ved en blindtarmsbetændelse...

Du kan også ringe til skadestuen, hvis du bliver fejet af hos lægevagten..

Men ring for en sikkerheds skyld nu!!!!

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Uden at være læge og stille en diagnose, kunne det godt være din blindtarm!

Har du feber? Det er dog ikke alle der har feber ved en blindtarmsbetændelse...

Du kan også ringe til skadestuen, hvis du bliver fejet af hos lægevagten..

Men ring for en sikkerheds skyld nu!!!!

ved ikke om jeg har feber, jeg er lidt varm, men er du gal hvor gør det altså bare ondt . hvordan undersøger de det?

Anmeld

10. september 2010

SussieThyssen

Ja, vil også sige at du skal ringe til vagtlægen med det samme.
de symptomer du beskriver kunne tyde på en blindtarmsbetændelse.

Men det kan også være en voldsom underlivsbetændelse eller noget helt tredie.
Så bedre se at få det tjekket.
Nu!!

God bredring og vil naturligvis gerne høre hvordan det er gået

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

ved ikke om jeg har feber, jeg er lidt varm, men er du gal hvor gør det altså bare ondt . hvordan undersøger de det?

De trykker én på maven, på piger laver de gerne en gynækologisk undersøgelse. Det er lige så meget for at udelukke en graviditet uden for livmoderen..

Kan jeg logge dig til og ringe imens vi skriver? Sidder og bliver helt bekymret for dig 

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

De trykker én på maven, på piger laver de gerne en gynækologisk undersøgelse. Det er lige så meget for at udelukke en graviditet uden for livmoderen..

Kan jeg logge dig til og ringe imens vi skriver? Sidder og bliver helt bekymret for dig 

jeg er 120% sikker på at jeg ikke er gravid, jeg fødte for seks uger siden. så det ved jeg at jeg ikke er. ja kan jeg godt.

Anmeld

10. september 2010

Becks

Anonym skriver:

jeg er 120% sikker på at jeg ikke er gravid, jeg fødte for seks uger siden. så det ved jeg at jeg ikke er. ja kan jeg godt.

Ja, så er det ikke der den ligger begravet ihvertfald..

Godt du ringer, det er jo slet ikke sikkert det er det, men hellere ringe én gang for meget..

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Ja, så er det ikke der den ligger begravet ihvertfald..

Godt du ringer, det er jo slet ikke sikkert det er det, men hellere ringe én gang for meget..

han sagde jeg skulle hente noget gigt medicin og se tiden af en times tid endnu og ringe igen hvis det blev værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.