Syntes det er dårlig arbejdesmoral og meget ukollegialt, når man først kommer dalleren til mødetidspunktet og så først skal til at gøre sig klar til arbejde, syntes det er så sjusket og useriøst...
På mit arbejde finder jeg mig i hvertfald ikke i det, hvis jeg feks har fri kl 15 så arbejder jeg til kl 15. Og hvis nu mine andre kollegaer kommer kl 15 og så først skal til at finde de ting de skal bruge osv, så betyder det altså at jeg skal arbejde 10 min ekstra fordi de ikke kan finde ud af at være klar til tiden..
Men det er nu min holdning generalt indefor alle områder, syntes det er respektløst båder overfor sin arbejdsgiver, men helt klart også overfor sine kollegaer.. Som om de personer der kommer til mødetidspunktet og først skal finde kaffe, lige ryge en smøg og klæde om osv er mere betydningsfuld, og deres tid er mere kostbar end min.. Jeg har da også børn som jeg skal aflevere og hente, men derfor passer jeg mit arbejde alligevel..
Nå måske man kan hører det her er blevet diskutere meget på min arbejdesplads, og jeg har en meget klar og urokkelig holdning til dette emne hehe..
Anmeld