Sig det er normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. september 2010

otlitrom

Indlæg nr. 569802 fra mig, I know

Kan I ikke lige fortælle mig, at det er OK  at ALT kan virke fuldstændig umuligt, når man tager hormoner?

At det er OK at græde en time, uden nogen videre grund? At man må sove til middag for at overkomme aftenen? At madlavning er noget man bander langt væk, fordi man bare ikke orker? At huden bliver grim, og man føler sig meget lidt charmerende? At man ligner en der har drukket øl i 16 år, så maven bare hænger eller er oppustet? At man føler man er den mest elendige kvinde i verden, fordi man ikke "bare" er blevet gravid? Og fordi man sidder med frygten for, aldrig at opleve miraklet; det at blive forældre?

Jeg synes det er en ensom kamp, det her. Ikke at jeg ikke sætter pris på AL den støtte herinde! Men på den måde, at kun jeg kan føle, lige præcis, hvad kemien gør ved min krop, og at det ikke kan forklares til de, der aldrig har prøvet det......

Fortæl mig at jeg er helt normal.... Før jeg bliver skør.....

Hvad gør I andre, når den lyse sind svigter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

oo

Du er HELT normal! Men det er stadig en rigtig rigtig svær tid du går igennem

Anmeld

9. september 2010

CHD

Har selv været igennem ICSI. Fik taget æg ud 2 gange. Den første gang med friske æg virkede ikke og derefter fulgte 2 mislykkedes fryseforsøg. Herpå ægudtag igen, og så et forsøg med friske æg, DER VIRKEDE!!! Har nu den dejligste dreng på 8 uger

Giv endelig ikke op. Der venter en masse godt på den anden side. Der er blevet skrevet en bog jeg vil anbefale dig at læse. Man kan nemlig godt føle sig meget alene med alle sine følelser.

Bogen hedder "Projekt Ønskebarn", og er skrevet af Helle Pilgaard. Hun er læge og har selv været det hele igennem. Når du læser bogen vil du vide du ikke er alene med alle dine forvirrede følelser og tanker. Vil krydse fingre for at dit forsøg virker og du inden alt for længe kan sprede de gode nyheder

Mange knus og tanker

Carina

Anmeld

9. september 2010

Chalala85

Er sikker på det er helt normalt det du går igennem søde, det har været en hård kamp indtil videre og den er ikke færdig endnu. -det kræver sin kvinde at lade sig selv gå igennem det og klare det så flot som du gør

Du skal passe på dig selv og snakke om det du har behov for

Ville gerne give dig en krammer IRL.

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

CHD skriver:

Har selv været igennem ICSI. Fik taget æg ud 2 gange. Den første gang med friske æg virkede ikke og derefter fulgte 2 mislykkedes fryseforsøg. Herpå ægudtag igen, og så et forsøg med friske æg, DER VIRKEDE!!! Har nu den dejligste dreng på 8 uger

Giv endelig ikke op. Der venter en masse godt på den anden side. Der er blevet skrevet en bog jeg vil anbefale dig at læse. Man kan nemlig godt føle sig meget alene med alle sine følelser.

Bogen hedder "Projekt Ønskebarn", og er skrevet af Helle Pilgaard. Hun er læge og har selv været det hele igennem. Når du læser bogen vil du vide du ikke er alene med alle dine forvirrede følelser og tanker. Vil krydse fingre for at dit forsøg virker og du inden alt for længe kan sprede de gode nyheder

Mange knus og tanker

Carina

Tak for dit råd. Har set bogen omtalt, og tror måske også jeg har haft den med hjemme fra biblioteket. Jeg har det bare meget svært med at læse litteratur om emnet.. Ved ikke hvorfor, men jeg har lånt adskillige bøger, og har næsten intet læst... Men måske jeg skulle prøve igen..!

Jeg giver på ingen måde op, og det gør kæresten heller ikke. Men lige nu, hvor han er på rejse med firmaet føler jeg mig meget ensom i kampen. Ikke noget han kan gøre noget for, men  heldigvis kommer han snart hjem....

Vi giver aldrig op! Vi VIL det her!!

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

Chalala85 skriver:

Er sikker på det er helt normalt det du går igennem søde, det har været en hård kamp indtil videre og den er ikke færdig endnu. -det kræver sin kvinde at lade sig selv gå igennem det og klare det så flot som du gør

Du skal passe på dig selv og snakke om det du har behov for

Ville gerne give dig en krammer IRL.

Tak, søde! Jeg synes ikke jeg klarer det flot, nu hvor jeg sidder her med hævede øjne og et mod der svigter... Men det vender nok igen....

Tak for støtten!

Anmeld

9. september 2010

MM1987

SELVFØLGELIG er det i orden...

Det er bare en rigtig hård tid - det er ikke for sjov at alle der har prøvet det siger det er rigtig hårdt - og nogen når så langt at opgiver...

Du er SÅ sej at du gennemgår det her, til trods for tudeture, humørsvingningerne og alt andet. 

Det skal nok gå, du kommer snart til en periode der er lidt sjovere fordi du kan se resultater... 

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

SELVFØLGELIG er det i orden...

Det er bare en rigtig hård tid - det er ikke for sjov at alle der har prøvet det siger det er rigtig hårdt - og nogen når så langt at opgiver...

Du er SÅ sej at du gennemgår det her, til trods for tudeture, humørsvingningerne og alt andet. 

Det skal nok gå, du kommer snart til en periode der er lidt sjovere fordi du kan se resultater... 

Tak søde

Jeg tror også jeg mangler at se resultater.. Lige nu er det kun træthed, tårer og et ømt underliv

Tak fordi du er der!

Anmeld

9. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Du er HELT normal! Men det er stadig en rigtig rigtig svær tid du går igennem

Tak!!

Anmeld

9. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Tak søde

Jeg tror også jeg mangler at se resultater.. Lige nu er det kun træthed, tårer og et ømt underliv

Tak fordi du er der!

Ja, og det er bare slet ikke sjovt, for så bliver du ikke mindet om hvorfor du gør det, eller får positive nyheder der kan hjælpe humøret lidt op...

Det var da så lidt - og i lige måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.