Vi har taget vores beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Ann.

serinasmor skriver:

Det har været en meget hård beslutning for dig kan jeg høre på det hele ... men jeg tror nu i alle sammen bliver glade for den... lærke kommer ud blandt andre børn og nogle søde og rare pedagoger der jo er trænede i at tage sig af børn som hende så hun skal nok få det godt i institutionen.. bare rolig ... og i tilgift får hun jo også en "mere hel" mor .. der har givet sig selv lov til at tænke på sig selv lidt og fremtiden .. og som har fået lov til at komme lidt ud og lidt væk fra det hele .. for det må jo også ha været hårdt at gå hjemme med lærke hver dag som jo kræver meget af dig hver dag... Jeg er sikker på at det kun er sundt med en pause og lidt selvudvikling .. så du kan være mere frisk og klar på at være på derhjemme med lærke når du har fri ... så alt i alt .. god beslutning og masser af opbakning herfra

Tak 

Ja jeg bliver helt sikkert mere frisk til hende - og jeg er glad for at jeg ikke skal tænke på træning og alt det når vi så kommer hjem.

Så kan jeg bare sætte mig tilbage og nyde min dejlige datter og lege med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Ann.

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg får lige en tåre i øjet nu.... det må være ekstremt grænseoverskridende...

ikke desto mindre, så tror jeg det var en god beslutning... tænk at Lærke nu kan lære at stole på andre mennesker end dem hun nu kender, og hun får lov at nyde de andre børn...

der er mange gode ting ved det!

jeg kan ikke sætte mig i dit sted, jeg kan ikke forestille mig hvordan det er at have et barn der har den lidelse Lærke har... det er simpelthen ikke muligt for min hjerne... så jeg synes det er flot, at i har taget dette skridt!

stort knus

Tak

Det bliver godt for os alle i sidste ende - når nu mor her får vendt sig til det hele

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kæmpe stor beslutning, søde!

Kan godt forstå du synes det er svært, men mon ikke du hurtigt finder ud af at det er godt for Jer begge to?

Lærke vil altid være din lille mus, også selvom du ikke kan være sammen med hende hele dagen! Og hvis du på et tidspunkt finder ud af at det slet ikke går, så er det jo ikke sværere end at I finder ud af at stoppe med det igen!!!

Det betyder meget for farmand, og jeg synes det er stort at du giver det en chance, smukke!!!!

Du er en sej, tapper, kærlig kvinde!

Anmeld

9. september 2010

Ann.

Caroline86 skriver:

kæmpe stor beslutning, søde!

Kan godt forstå du synes det er svært, men mon ikke du hurtigt finder ud af at det er godt for Jer begge to?

Lærke vil altid være din lille mus, også selvom du ikke kan være sammen med hende hele dagen! Og hvis du på et tidspunkt finder ud af at det slet ikke går, så er det jo ikke sværere end at I finder ud af at stoppe med det igen!!!

Det betyder meget for farmand, og jeg synes det er stort at du giver det en chance, smukke!!!!

Du er en sej, tapper, kærlig kvinde!

Ih altså rødmer helt

Ej Ved at farmand vil det bedste for Lærke - og jeg kan egentlig godt følge ham langt hen af vejen. Så nu giver vi det en chance og så ser vi hvordan det går.

Men må indrømme at det bliver dejligt med lidt mere overskud til Lærke og Farmand, og håber at vi komme tættere på hinanden igen

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TrineLærke skriver:

Ih altså rødmer helt

Ej Ved at farmand vil det bedste for Lærke - og jeg kan egentlig godt følge ham langt hen af vejen. Så nu giver vi det en chance og så ser vi hvordan det går.

Men må indrømme at det bliver dejligt med lidt mere overskud til Lærke og Farmand, og håber at vi komme tættere på hinanden igen

selvfølgelig! Men jeg kan virkelig også godt forstå det er svært for dig at give slip, så jeg synes det er flot!

Det bliver stensikkert en kæmpe succes for Jer alle 3

Anmeld

9. september 2010

Ann.

Caroline86 skriver:

selvfølgelig! Men jeg kan virkelig også godt forstå det er svært for dig at give slip, så jeg synes det er flot!

Det bliver stensikkert en kæmpe succes for Jer alle 3

Det håber jeg det er

Jeg skal nok bare lige vende med til det først - Det bliver ihvertfald mærkeligt den første dag

Anmeld

9. september 2010

DK

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, men på den anden side er jeg bare helt sikker på at det bliver kanon for dig og Lærke at komme lidt ud i verden! Tænk hvor sjovt Lærke får det, sammen med andre børn og sammen med nye voksne fyldt af nye ideer, lege og opgaver! For face it: vi mødre kan skisme godt være lidt kedelige i længden Jeg er sikker på at når du kommer til jul, så er du så lykkelig og glad for jeres beslutning!

Knus og kram!

Anmeld

9. september 2010

Ann.

DK skriver:

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, men på den anden side er jeg bare helt sikker på at det bliver kanon for dig og Lærke at komme lidt ud i verden! Tænk hvor sjovt Lærke får det, sammen med andre børn og sammen med nye voksne fyldt af nye ideer, lege og opgaver! For face it: vi mødre kan skisme godt være lidt kedelige i længden Jeg er sikker på at når du kommer til jul, så er du så lykkelig og glad for jeres beslutning!

Knus og kram!

Tak - håber du har ret

Men ja, det bliver super for hende. Og hun kan blive stimuleret lige på den måde hun har behov for, så det er dejligt

Og har også tiltro til at de tager det 100% seriøst.

Anmeld

9. september 2010

Chalala85

Hvor er det dejligt i har fundet en fælles beslutning. Jeg håber i bliver glad for det og at Lærke kommer til at få stor gavn af det.

Held og lykke med det hele, glæder mig til at høre mere

Anmeld

9. september 2010

Ann.

Chalala85 skriver:

Hvor er det dejligt i har fundet en fælles beslutning. Jeg håber i bliver glad for det og at Lærke kommer til at få stor gavn af det.

Held og lykke med det hele, glæder mig til at høre mere

Tak

Skal med glæde give en update, når hun rigtig er kommet igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.