Vi har været igennem samme problematik her.. Tror faktisk det er en ret normal diskution...
Jeg spurgte også altid om jeg skulle tage vores datter når hun græd, og efter min mand flere gang var bleve sur, aftalte vi at jeg ikke skulle blande mig og hvis ikke han kunn trøste hende, så kom han selv og gav hende til mig. og der gik aldrig mere end 10min, så det var til at holde ud.
Det fungerede rigtigt godt.
Men min mand og datter har et super forhold til hinanden, det havde de også da hun var helt lille bare ikke lige når hun var ked. Men den første 14 dage, sov hun hver nat på sin fars mave, så på den måde har de haft masser af gode stunder sammen, når hun var glad og tilfreds.
Så kunne være du skulle få kæreste til at have noget ekstra tid med jeres søn når du ved han er glad... Eks. hvis han godt kan lide at være i bad, så lad din kæreste stå for det.. Så din kæreste kan se at han godt kan tage sig af sin søn, og jo mere selvtillid han får i forhold til hvad han kan jo mere ansvar skal du også være villig til at give ham.
Og tilsidst, vi har også haft diskutioner hvor jeg sagde at min mand bare kunne smutte hvis det skulle være på den måde, men tror vi har det anderledes med den diskution i forhold til andre, da vi ofte siger det.... Eks. hvis min mand siger han vil på skiferie og scorer en dulle, så siger jeg så smutter jeg. Men er mere et spørgsmål om at vi begge ved at han kunne ikke finde på at være samme med en anden lige så vel som jeg ikke vil smutte fra ham, fordi vi ved hvor vi har hinanden. Så tror det er svært at sige om det er okay at sige eller ej, kommer for mig meget an på forholdet.
Anmeld