Dejlig dag idag... Hvad laver I forskellige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Risen

MoarJ skriver:

Her skinner solen sørme dejligt... Men nej hvor det blæser det ligeså godt idag også...

Kæresten er ude og shoppe med sin mor og moster... Han bliver dejligt for forkælet tror jeg på...

Jeg selv ligger lidt små syg, med feber og opkast... Øv øv...

Hvad laver Du/I ?

Fortsat god dag...

Øv øv god bedring! 

Her står dagen på fields og hente gardiner vi har nemlig ikke haft gardiner i stuen og spisestuen lige siden vi flyttede hertil og nu hvor man render rundt med nøgne babser på grund af amningen synes jeg det vil være på sin plads at få det.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Hehe... Jeg husker ikke så godt...

Nej

Anmeld

9. september 2010

LouiseNielsen

Herhjemme bliver der gjort rent idag, lige nu spiset jeg dog lige noget rugbrød også var der jo lige tid til at kigge herinde... 

Anmeld

9. september 2010

TbCp

Arbejd arbejd!!!!

Vi var i skoven igår og samle blade, grankogler m.v. så i dage har vi tegnet fine billeder og limet blade osv på

Ungerne sover nu....

I eftermiddag skal vi med Liva til gymnastik og så ellers bare slappe af resten af dagen

Anmeld

9. september 2010

Becks

Har ikke lavet en fløjtende fis  Har en lidt øv dag idag, hvor alt kan være ligemeget, tanker der flyver rundt om jeg nogensinde bliver mor osv 

Har lige været i bad, skal have tøj på, tørret og glattet hår, lagt make up, og så cykle ud i blæsevejret over i brugsen og handle lidt til aftensmaden på jobbet, skal være på job 15:30 til 23:30. Og så er den dag gået 

God bedring til dig og Sisse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.