Dejlig dag idag... Hvad laver I forskellige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Mira0911

Tulipan skriver:

Ja kanont vejr.

Sidder i skolen og har blindskrift, gab. Men lige nu holder jeg lige pause

Nu skal jeg altså lige høre... Har sikkert fået det kastet i hovedet før...   Hvad læser du til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mira0911

ladydan1 skriver:

jonas har i dag fået oprenset ører og lagt et nyt dræn på den ene side. han fik også fjernet polypper.

Under opvågningen lev jeg så dårlig af lugten af narkose at jeg besvimede og faldt ned fra en stol og knaldede hovedet i gulvet og derfor har fået en mindre hjernerystelse.

Da jeg er alene (for manden er jo på arbejde og det er vigtigere) måtte jeg trods lægernes anbefaling om transport, pakke mine unger sammen (havde jo også lillesøster på 8 mdr med) og køre hjem.

Fik dog deres akutnr. og vi lavede en aftale om at jeg ringede når jeg var kommet hjem.

Jo jo dagen er startet fantastisk.

Sisse med en knaldende hovedpine, småkvalme og en bule på str. med et hønseæg.

Øv en start at få på dagen...

Håber du er ovenpå igen... :)

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Nu skal jeg altså lige høre... Har sikkert fået det kastet i hovedet før...   Hvad læser du til?

Sundhedsservicesekretær :p svært at huske

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

isimaven skriver:

hej med dig
jeg går og rydder ud i ungernes klædeskabe for hold da fast hvor har de vokset henover sommeren, det er faktisk ved at udvikle sig til den helt store sanering. Så har jeg også bedre overblik over hvad der evt. mangler af nye fine ting
Det ender med at jeg får fyldt 2 20 liters plastkasser med tøj!!!
Og oven på dette overvejer jeg at gå på loftet og begynde at finde vintertøjet frem... med det ruskevejr går der næppe længe før det skal i brug.

knus og god bedring med dig

Oprydning skal der til engang imellem.... Har selv gået de sidste dage og tænkt på at finde vinter tøjet frem så det er klar... :)

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Tulipan skriver:

Sundhedsservicesekretær :p svært at huske

Hehe... Jeg husker ikke så godt... ;)

Anmeld

9. september 2010

lotte32

Startede dagen kl.6.00 med at bage pandekager og lave varm kakao Sønnen min bliver nemlig 13 år i dag 

da ungerne var sendt i skole gjorde jeg hele hytten ren, og fik købt ind til gæsterne i aften, så nu tager jeg lige en slapper inden jeg skal igang med at bage fødselsdagskage

Knus Lotte (som er glad for at hun har fri idag)

Anmeld

9. september 2010

Silas&Mille

Her i Midtsverige er vejret ok. Lidt blæst men ikke det vilde.

Sidder på jobbet og river mig i håret over hvor tungnemme nogen kan være (forsøger at oplærer en nyansat til at tage alle mine opgaver når jeg går på barsel om 3 måneder).

Ellers sidder jeg bare og kigger lidt på Baby, da der ikke rigtigt er noget at lave.

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Jeg stod desværre op i morges med en ikke så frisk dreng, så vi hygger her hjemme... Den store skal i Tivoli med nogen venner fra Klubben så han kommer først hjem i aften. Mille skal vi hente i eftermiddag og så skal vi ikke lave noget særligt... Ungernes far kommer i aften og ser efter Mads og Mille og henter storebror i Solrød imens jeg er til Zumba .... Så er den dag gået - sidder lige nu og overvejer at ringe til mit arbejde for at sige at jeg er nød til at blive hjemme igen i morgen også .... !!!

Dejlig dag til alle..

Anmeld

9. september 2010

Sees

Jeg har fået lov at sove længe idag, da Emil er hos mormor og morfar

Jeg skal bruge dagen på vaske tøj, vaske tøj, og vaske lidt mere tøj
Nåeh ja, og så kommer Lasse hjem fra militæret idag .. WUHUU!

Anmeld

9. september 2010

Sasja77

Herhjemme i Malmø blæser det også rigtig meget men det er dejligt for så kan vi få luftet lejligheden igennem Ellers står den på fortsat oprydning efter at vi har renoveret det meste af hjemmet ( 1 køkken og 2 badeværelser ) puha for den da jeg vil gerne være færdig nu!!!

Lillepus sover og så var der jo lige tid til at lulle lidt rundt på Baby.dk og det er jo altid hyggeligt

Hilsen fra en som glæder sig til at en dag kan gå med helt almindelige sysler i stedet for gennemgribende hovedrengøring hele tiden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.