Dejlig dag idag... Hvad laver I forskellige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Mira0911

Her skinner solen sørme dejligt... Men nej hvor det blæser det ligeså godt idag også...

Kæresten er ude og shoppe med sin mor og moster... Han bliver dejligt for forkælet tror jeg på... :)

Jeg selv ligger lidt små syg, med feber og opkast... Øv øv...

Hvad laver Du/I ?

Fortsat god dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

trunte89

Her startede dagen med Saras første tandlæge besøg. Det gik overraskende godt.

Så videre ned til dagplejen, hvor hun straks overfaldt sin bedste veninde med kram og kys. De ELSKER hinanden de to tøser.

Så havde jeg lige et lille møde. Har lige været nede og handle og skal igang med at bage nogle frokost boller om lidt. Så kommer min mor om en lille time, og så skal vi ha muget ud i vores walk in skab.

Så skal truntefisen hentes, og SÅ skal der slappes af.

Og væk var den dag....

God bedring til dig.

Anmeld

9. september 2010

isimaven

MoarJ skriver:

Her skinner solen sørme dejligt... Men nej hvor det blæser det ligeså godt idag også...

Kæresten er ude og shoppe med sin mor og moster... Han bliver dejligt for forkælet tror jeg på...

Hvad laver Du/I ?

Fortsat god dag...

hej med dig
jeg går og rydder ud i ungernes klædeskabe for hold da fast hvor har de vokset henover sommeren, det er faktisk ved at udvikle sig til den helt store sanering. Så har jeg også bedre overblik over hvad der evt. mangler af nye fine ting
Det ender med at jeg får fyldt 2 20 liters plastkasser med tøj!!!
Og oven på dette overvejer jeg at gå på loftet og begynde at finde vintertøjet frem... med det ruskevejr går der næppe længe før det skal i brug.

knus og god bedring med dig

Anmeld

9. september 2010

Nemesis

jonas har i dag fået oprenset ører og lagt et nyt dræn på den ene side. han fik også fjernet polypper.

Under opvågningen lev jeg så dårlig af lugten af narkose at jeg besvimede og faldt ned fra en stol og knaldede hovedet i gulvet og derfor har fået en mindre hjernerystelse.

Da jeg er alene (for manden er jo på arbejde og det er vigtigere) måtte jeg trods lægernes anbefaling om transport, pakke mine unger sammen (havde jo også lillesøster på 8 mdr med) og køre hjem.

Fik dog deres akutnr. og vi lavede en aftale om at jeg ringede når jeg var kommet hjem.

Jo jo dagen er startet fantastisk.

Sisse med en knaldende hovedpine, småkvalme og en bule på str. med et hønseæg.

Anmeld

9. september 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Kæresten er ude og shoppe med sin mor og moster... Han bliver dejligt for forkælet tror jeg på...

Hvad laver Du/I ?

Fortsat god dag...

Ihhh er ked af du ikke er frisk, søde

Selv har jeg fri i dag, og har ordnet lidt forskelligt herhjemme. Om lidt skal jeg igang med noget vasketøj.. så ikke noget vildt spændende eller ophidsende. Men det er dejligt vejr her også, ikke koldt eller noget.

Anmeld

9. september 2010

MariaJ

God bedring til dig

Vi skal holde lang weekend og skal ud i en hytte udenfor byen senere i dag, når vi har fået pakket alle vores sager og handlet lidt mad.

Anmeld

9. september 2010

grinny

Dagen startede k.l 6 med VOLDSOMME smerter i maven, det var så min mens 6 dage før tid, det har jeg aldrig prøvet.

Nå, men så i skole i to timer, fik fri kl 10 fordi min lærer var syg, så tog jeg en tur i byen og nu er jeg hjemme og overvejer at gøre lidt rent nu hvor jeg har så meget tid

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

trunte89 skriver:

Her startede dagen med Saras første tandlæge besøg. Det gik overraskende godt.

Så videre ned til dagplejen, hvor hun straks overfaldt sin bedste veninde med kram og kys. De ELSKER hinanden de to tøser.

Så havde jeg lige et lille møde. Har lige været nede og handle og skal igang med at bage nogle frokost boller om lidt. Så kommer min mor om en lille time, og så skal vi ha muget ud i vores walk in skab.

Så skal truntefisen hentes, og SÅ skal der slappes af.

Og væk var den dag....

God bedring til dig.

Du har da lidt at se til.. :)

Anmeld

9. september 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Hvad laver Du/I ?

Fortsat god dag...

Ja kanont vejr.

Sidder i skolen og har blindskrift, gab. Men lige nu holder jeg lige pause

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Ihhh er ked af du ikke er frisk, søde

Selv har jeg fri i dag, og har ordnet lidt forskelligt herhjemme. Om lidt skal jeg igang med noget vasketøj.. så ikke noget vildt spændende eller ophidsende. Men det er dejligt vejr her også, ikke koldt eller noget.

Det er mega irriterende... Da jeg ringede og meldte mig syg i morges, sagde lederen til mig, at det var med 100% sikkerhed at det var en af de andre i værkstedet som selv lige havde lagt syg, som havde smittet mig...

Dejligt med en fridag til dig... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.