hvornår skal man til at betale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

otlitrom

I skal have IVF eller ICSI, ikke? Sådan løseligt har jeg regnet ud, at det vil koste os mellem 40-50.000 kr for et forsøg, med vores ICSI behandling..... Det er besemt ikke småpenge. Jeg håber bare at vi der ér startet op må fortsætte, hvis miraklet ikke når at ske inden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Kruse90

kitty skriver:

I skal have IVF eller ICSI, ikke? Sådan løseligt har jeg regnet ud, at det vil koste os mellem 40-50.000 kr for et forsøg, med vores ICSI behandling..... Det er besemt ikke småpenge. Jeg håber bare at vi der ér startet op må fortsætte, hvis miraklet ikke når at ske inden!

OMG!
Håber godt nok også at det kommer til at ske inden så

Anmeld

11. september 2010

Lisbeth1985

Håber altså ikke, at det dumme lovforslag bliver vedtaget - det vil være så uretfærdigt overfor os som kæmper med savnet af ønskebarnet (synes absolut ikke økonomiske problemer ville gøre hverdagen lettere).. Men i tilfælde af, at det bliver vedtaget, kan vi håbe, at det bliver som i Tyskland - der er halv brugerbetaling i det offentlige.. Det vil altså sige, at det offentlige vil være noget billigere end det private..

Anmeld

12. september 2010

Meliora

Jeg synes det er forfærdeligt at regeringen overhovedet overvejer det lovforslag, og er lykkelig for at jeg er en af de få der fortsat vil få behandling betalt.

Men når det er sagt vil jeg lige pointere at grunden til at nogle (som mig selv) kan fortsætte med at få gratis behandling og flere forsøg, det er altså ikke fordi man synes nogle sygdomme er værre end andre, men fordi os med alvorlige arvelige sygdomme skal igennem ægsortering, som KUN må foregå på et offentligt sygehus, da det er ulovligt på privatklinikker.

Og så har det nok også noget at gøre med at hvis man droppede støtten til os, så ville vi jo få børn alligevel, børn der ville ende med at koste staten MEGET mere end det en fertilitetsbehandling koster. Og det ville jo både være uetisk og ris til egen røv, for regeringen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.