hvornår skal man til at betale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Kruse90

hej skønne kvinder.

Ved I noget om hvornår man skal til selv at betale hele gildet?
Og hvad kommer det til at koste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

foto på lærred

Hvis det bliver vedtaget her i okt. tror jeg, at det kommer til at gælde fra januar. Går ud fra, at priserne kommer til at ligge nogenlunde som i det private.

Anmeld

8. september 2010

oo

så vidt jeg ved er det ikke endeligt vedtaget endnu, men ellers skulle det vist være fra 2011. jeg går ud fra det kommer til at koste omkring det samme som det koster på privat hospital idag...

Anmeld

8. september 2010

oo

foto på lærred skriver:

Hvis det bliver vedtaget her i okt. tror jeg, at det kommer til at gælde fra januar. Går ud fra, at priserne kommer til at ligge nogenlunde som i det private.

hehe, det var vi enige om

Anmeld

8. september 2010

Kruse90

Tjuhl skriver:

så vidt jeg ved er det ikke endeligt vedtaget endnu, men ellers skulle det vist være fra 2011. jeg går ud fra det kommer til at koste omkring det samme som det koster på privat hospital idag...

hvad med os som er inde i systemet? skal til første samtale imorgen?

skal jeg også betale hvis det bliver vedtaget?
og hvad er priserne i det private?

Anmeld

8. september 2010

Blyb

Kruse90 skriver:

Jeg tror ikke du skal betale hvis du starter behandling nu. Det er først for dem der starter behandling i 2011 - andet ville være ulogisk.

Ved desværre ikke noget om priser, men synes at have hørt det ligger på omkring 10 kilo alt afhængig af, hvilken type behandling man får.

Held og lykke

Anmeld

8. september 2010

Kruse90

Blyb skriver:

Jeg tror ikke du skal betale hvis du starter behandling nu. Det er først for dem der starter behandling i 2011 - andet ville være ulogisk.

Ved desværre ikke noget om priser, men synes at have hørt det ligger på omkring 10 kilo alt afhængig af, hvilken type behandling man får.

Held og lykke

omkring 10.000? okay?

så håber jeg vi slipper.

Anmeld

8. september 2010

oo

du kan google privatklinikker og se deres priser  men det ligger på en del mere end 10.000 kr!

jeg går ud fra at folk der allerede er igang også omfattes af den nye lov fra nytår af (såfrem den vedtages).

der er få undtagelser, fx hvis kvinden eller manden eller begge to lider af alvorlige sygdomme (herunder ikke barnløshedssygddomme som fx pco, men sygdomme som fx Huntingtons Chorea) hvor det offentlige stadig betaler.

Anmeld

8. september 2010

Blyb

Kruse90 skriver:

omkring 10.000? okay?

så håber jeg vi slipper.

Ja deromkring?!, men du må ikke hænge mig op på det..

Anmeld

8. september 2010

Kruse90

Tjuhl skriver:

du kan google privatklinikker og se deres priser  men det ligger på en del mere end 10.000 kr!

jeg går ud fra at folk der allerede er igang også omfattes af den nye lov fra nytår af (såfrem den vedtages).

der er få undtagelser, fx hvis kvinden eller manden eller begge to lider af alvorlige sygdomme (herunder ikke barnløshedssygddomme som fx pco, men sygdomme som fx Huntingtons Chorea) hvor det offentlige stadig betaler.

jamen. jeg har da ikke så mange penge til behandling nu

Syntes det er uretfærdigt. Der er penge til udstyr osv allerede. og der er råd hver månede.
Men har ikke penge til behandling nu ud over medicinen.(homoner)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.