Anonym skriver:
Babyen faldt ned fra puslebordet igår. H*n ser ud til at have det godt, men sikke en forskrækkelse. Jeg føler mig som sådan en dårlig forælder. Jeg skulle bare lige række ud efter en trøje. Tog et skridt til siden. Så lød der et bump og et stort skrig.
Jeg har ellers altid en hånd på baby når jeg rækker ud efter noget, men det var åbenbart ikke godt nok. Jeg skammer mig så meget over at jeg er lettet over at der ikke skete noget. Tænk hvis der havde gjort det. Det ville jo være forfærdeligt
Sikke en slem forskrækkelse, men godt der ikke skete mere....
Jeg tabte engang min 10 dage gamle søn
han stod i liften på bagsædet, og da jeg så skulle tage ham ud, fik jeg kun fat i et ene håndtag på liften, og det resulterede i at han blev tippet ud af den. Puhaaa jeg glemmer aldrig den følelse af frygt og skyld jeg havde. Heldigvis skete der heller ikke noget med ham, men jeg tjekkede og tjekkede ham for skrammer og blå mærker de efterfølgene dage.....
Min datter har også brændt begge håndflader på ydersiden af vores meget gamle ovn, da hun var 1 år. Hun havde lige lært og rejse sig, og jeg vendte kun ryggen til et sekund....og så skulle hun selvfølgelig rejse sig op af ovnen.....det endte en tur på skadestuen, hvor vi sad i 5 timer med hænderne i vand.....njøøøø man har det elendigt
Men stort
til dig
Anmeld