da baby faldt ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Pia.

- Knus til dig... Ingen kan sige dig fri for at have gjort noget dumt - hvor de ikke lige tænkte sig om... Mine børn er også trillet ud af sengen... Og det var også kun et kort øjebliks uopmærksomhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

wildcats

det sker i mere eller mindre grad for os alle en gang imellem selv for de 'proffesionelle' min søns DP kom ud for at en af de børn hun har tog den på hovedet ned fra puslebordet og DP var ulykkelig over det (pigen fik ingen skrammer eller nogen men af det) men som andre også har nævnt så er det ret hårdføre de små (og hurtige som djævlelopper) og da de jo ivrigt vokser gror deres knogler også let sammen igen i forhold til vi ældre der er over vokse alderen  DP' morens egen søn har taget den på hovedet ud af højstolen (han er nu kommet i sele når han sidder der) og et par gange ned fra sofaen, som min egen søn også har præsteret, ligeledes tænker jeg også at min søn sikkert nok kommer til at falde ned fra et klatretræ eller legestativ når den tid kommer, det er ganske uundgåeligt men det gør os hverken til bedre eller dårligere forældre når bare vi gør hvad vi kan for sikre dem i det omfang der ikke samtidig hæmmer deres udforskerlyst så går det nu nok alt sammen og du er ikke den sidste den slags kommer til at ske for

Anmeld

9. september 2010

BinaMor

Diana... skriver:

Ha ha ej undskyld men kom altså til at smile lidt  

Den med bildøren den har jeg bare frygtet lige siden jeg fik ham fordi jeg selv så tit knalder hoved i døren griner  

også min frygt.. lige siden, har det også krævet dyyyb koncentration at sætte ungerne i bilen.. hehehh

dørkarme skal man også vogte over 

der er fælder overalt for klodsede personer

Anmeld

20. juni 2011

agerkatrine

Hvad sker der hvis man ikke vækker dem hver anden time, når de har slået hovedet? Hvis barnet virker okay og glad er det så ikke ok at lade dem sove???

Anmeld

20. juni 2011

TbCp

Man får det bare SÅ skidt MEn godt der ikke skete noget.

Da Liva var et års tid stod jeg med hende i vindueskarmen så hun kunne vinke til far der kom hjem fra arbejde, jeg drejede hovedet et kort sek. og BUM så faldt hun ned af karmen... hun skreg og skreg og skreg og vi endte med at køre på skadestuen med hende.

Hun havde slået sin arm, men heldigvis gik det over efter et par dage...
Men for pokker hvor havde jeg det skidt... men må dog indrømme at det nok var meget godt at det var mig der lavede det stunt med hende, for havde det været min mand havde jeg da aldrig tilgivet ham

Anmeld

20. juni 2011

IngenKoPåIsen

Hehe, da vi var til en af de der undersøgelser med Malina som lille, fortalte jeg lægen at hun for nylig var faldet ned fra min seng. Han fortalte mig så, at hans søn som lille fra faldet ned fra puslebordet, og at han i dag var blind pga. det! DER fik jeg det godt nok mega dårligt med mig selv. Men hans søn var jo selvfølgelig faldet mega uheldigt siden det kunne ske...

Men som du kan se er du ikke den eneste, langt fra Det sker for selv den bedste!!

Anmeld

20. juni 2011

lillekylling

BinaMor skriver:

py haa sikke en forskrækkelse

da gabbi var nyfødt gongede jeg hendes hoved ind i en bildør 

og da der var sne havde jeg sat hende til at sove i barnevognen ved vinduet. da jeg kigger til hende er der en kæmpe bunke sne på barnevognen gledet ned fra taget. hun var våd men ok... men sikke en dummert af mig

vi forældre er ikke perfekte.. men vi lærer af vores fejl og uheld vil der desværre altid være. også hos mary poppins lookalikes

ej undskyld men fik godt nok et lille forsigtigt grin over det med sneen. kan godt forstå du blev forskrækkt men du havde bare skrevet det så sjovt

Anmeld

21. juni 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Babyen faldt ned fra puslebordet igår. H*n ser ud til at have det godt, men sikke en forskrækkelse. Jeg føler mig som sådan en dårlig forælder. Jeg skulle bare lige række ud efter en trøje. Tog et skridt til siden. Så lød der et bump og et stort skrig. Jeg har ellers altid en hånd på baby når jeg rækker ud efter noget, men det var åbenbart ikke godt nok. Jeg skammer mig så meget over at jeg er lettet over at der ikke skete noget. Tænk hvis der havde gjort det. Det ville jo være forfærdeligt

Sikke en slem forskrækkelse, men godt der ikke skete mere....

Jeg tabte engang min 10 dage gamle søn han stod i liften på bagsædet, og da jeg så skulle tage ham ud, fik jeg kun fat i et ene håndtag på liften, og det resulterede i at han blev tippet ud af den. Puhaaa jeg glemmer aldrig den følelse af frygt og skyld jeg havde.  Heldigvis skete der heller ikke noget med ham, men jeg tjekkede og tjekkede ham for skrammer og blå mærker de  efterfølgene dage.....

Min datter har også brændt begge håndflader på ydersiden af vores meget gamle ovn, da hun var 1 år. Hun havde lige lært og rejse sig, og jeg vendte kun ryggen til et sekund....og så skulle hun selvfølgelig rejse sig op af ovnen.....det endte en tur på skadestuen, hvor vi sad i 5 timer med hænderne i vand.....njøøøø man har det elendigt

Men stort til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.