da baby faldt ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.707 visninger
27 svar
1 synes godt om
8. september 2010

Anonym trådstarter

Babyen faldt ned fra puslebordet igår. H*n ser ud til at have det godt, men sikke en forskrækkelse. Jeg føler mig som sådan en dårlig forælder. Jeg skulle bare lige række ud efter en trøje. Tog et skridt til siden. Så lød der et bump og et stort skrig. Jeg har ellers altid en hånd på baby når jeg rækker ud efter noget, men det var åbenbart ikke godt nok. Jeg skammer mig så meget over at jeg er lettet over at der ikke skete noget. Tænk hvis der havde gjort det. Det ville jo være forfærdeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Diana...

Åhh søde dig du skal ikke føle dig som en dårlig forældre, det er sket for flere og det er jo ikke noget man gør med vilje. Lad vær at tænk på hvad der kunne være sket men tænk at h*n er ok. 

Første nat vi kom hjem fra hospitalet med Lucas var han meget urolig og vi kunne ikke rigtig få ham til at falde til ro så mig og min mand blev enig om at jeg skulle starte med at sove lidt og så byttet vi bagefter. Lucas var så faldet til ro hos sin far og min man tænkte at så ville han lægge ham ved siden af ham i sengen min mand faldt selv i søvn og fik skubbet Lucas på gulvet. der skete ikke noget heldigvis.

Men ulykker sker om det er på den ene eller anden måde. Nyd du bare din lille baby og at h*n ikke er kommet noget til.

KÆMPE kram til dig. 

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

Min mor har fornyligt fotalt at jeg også faldt ned fra puslebordet da jeg var lille... hun har skammet sig lige siden hehe og det er 25år siden så det er ikke noget man har det godt med selfølgelig og man kommer ik lige til at glemme det, men nu ved du bare at du skal være ekstra opmærksom næste gang og så bare vær glad for der ikke skete noget. Og du er ikke en dårlig forældre overhovedet. En dårlig forældre ville jo ikke have det dårligt over det der var sket.

Anmeld

8. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har hørt om SÅ mange der har lavet det stunt, og ingen af ungerne har fået men. Hvis du er rigtig urolig så kunne du jo få "den" chekket hos vagtlægen, men hvis alt ser ud til at være Ok så tilgiv dig selv og kom videre

Kh

Rosa

Anmeld

8. september 2010

BinaMor

py haa sikke en forskrækkelse

da gabbi var nyfødt gongede jeg hendes hoved ind i en bildør 

og da der var sne havde jeg sat hende til at sove i barnevognen ved vinduet. da jeg kigger til hende er der en kæmpe bunke sne på barnevognen gledet ned fra taget. hun var våd men ok... men sikke en dummert af mig

vi forældre er ikke perfekte.. men vi lærer af vores fejl og uheld vil der desværre altid være. også hos mary poppins lookalikes

Anmeld

8. september 2010

klmf

Da Oliver var 3 mdr faldt han ned fra sofaen og bonkede hovedet ind i sofabordet på vejen. Han er faldet ud af vores seng 2 gange på det sidste. Jeg kom til at vende mig om i ham den anden dag, han havde lige lavet  den lydløse sniger på mig, så sparkede ham nærmest

Hmm, tror vist ingen kan sige fri for at der er sket lidt af hvert...

Anmeld

8. september 2010

Brams

Jeg synes lige du skal have en KÆMPE for jeg kan kun forestille mig hvordan du har det og du gjorde det ikke med vilje husk på det

Anmeld

8. september 2010

sus34

Hledigvis går det godt de fleste gange... Og mine drenge har da også været en tur nede.... men min bors dreng faldt ned fra puslebordet mens både mor og far stod ved siden af... og han brækkede desværre lårbenet, så han lærte at kravle med gipsben. Heldigvis slap han helt uden men.

Anmeld

8. september 2010

Maise

min kæreste faldt ud af sin mors seng som baby og flækkede øret og hun har tabt ham ned i et badekar, der heldigvis var fyldt med blepakker så han ikke kom til skade, så du er ikke den eneste det kan ske for. De er så hurtige og man gør sit bedste og nogengange ved man dårligt hvad der gik galt, så kæmpetil dig.

Anmeld

8. september 2010

Pige2009

Laura er faldet ned af sengen to gange De helt små har så bløde knogler, så de kun sjældent tager skade af de knubs de får. Men jeg forstår godt, at du ikke har det godt med det... Følte selv at jeg var verdens dårligste mor de gange med sengen

Glem det og kom videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.