da baby faldt ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Mira0911

Jeg tror det er sket for mange...

Det er sket her... bagefter har man det rigtigt skidt, det er bare at tilgive sig selv og komme videre, man er ikke den eneste i verden det sker for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Bayze

Ååhh, det var synd for dig! Søde du - sådan noget kan ske for os allesammen og jeg er sikker på alle forældre på et eller andet tidspunkt oplever noget i den stil. Det er bare godt din bebs ikke kom noget til. Lad være med at slå dig selv oveni hovedet, jeg er sikker på du er en vidunderlig mor, og denne ene episode gør dig i HVERT fald ikke til en dårlig mor

Stort  til dig

Anmeld

8. september 2010

Bayze

gabriellasmor skriver:

py haa sikke en forskrækkelse

da gabbi var nyfødt gongede jeg hendes hoved ind i en bildør 

og da der var sne havde jeg sat hende til at sove i barnevognen ved vinduet. da jeg kigger til hende er der en kæmpe bunke sne på barnevognen gledet ned fra taget. hun var våd men ok... men sikke en dummert af mig

vi forældre er ikke perfekte.. men vi lærer af vores fejl og uheld vil der desværre altid være. også hos mary poppins lookalikes

Ha ha - ej altså, det er altså lidt sødt Men det er slet ikke sjovt lige idet man kvajer sig

Anmeld

8. september 2010

baby2010

Jeg har gogget Alfreds hoved ind i en parasol, tørret ham inde i øjet med en serviet, brændt han med gulerodsmos, brændt ham med en nykogt sut, lagt ham ned for hurtigt, så han slog hovedet mod gulvet - flere gange... Bum bum... Det var lige dem jeg kunne huske. Den slags ting SKER - heldigvis er babyer meget mere hårdføre, end man skulle tro.

Julie

Anmeld

9. september 2010

Leonora

Anonym skriver:

Babyen faldt ned fra puslebordet igår. H*n ser ud til at have det godt, men sikke en forskrækkelse. Jeg føler mig som sådan en dårlig forælder. Jeg skulle bare lige række ud efter en trøje. Tog et skridt til siden. Så lød der et bump og et stort skrig. Jeg har ellers altid en hånd på baby når jeg rækker ud efter noget, men det var åbenbart ikke godt nok. Jeg skammer mig så meget over at jeg er lettet over at der ikke skete noget. Tænk hvis der havde gjort det. Det ville jo være forfærdeligt

Det kan ske for alle...min datter faldt ned fra spisebordet i sin skråstol da hun var 4 måneder gammel...hun havde åbenbart lært at hoppe i den og jeg vendte mig kun rundt i få sekunder...

Det gør ondt på en og man føler sig som en dårlig mor. men man lærer af situationen og jeg lover dig at det ik sker igen

Knus og kram Louise

Anmeld

9. september 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak alle sammen hvor i bare søde og forstående. En ekstra tak til alle dem der turde at stå frem og fortælle hvad de er kommet til af uheldigheder. Det har med garanti ikke været helt nemt for jer at indrømme heller. Det hjælper lidt at vide, jeg ikke er den eneste. SÅ TAK

Så skal jeg bare se at komme videre. Tro mig, baby får masser af ekstra kys og kram i denne tid. Det tager h*n jo heller ikke skade af

Anmeld

9. september 2010

Leonora

Anonym skriver:

Tusinde tak alle sammen hvor i bare søde og forstående. En ekstra tak til alle dem der turde at stå frem og fortælle hvad de er kommet til af uheldigheder. Det har med garanti ikke været helt nemt for jer at indrømme heller. Det hjælper lidt at vide, jeg ikke er den eneste. SÅ TAK

Så skal jeg bare se at komme videre. Tro mig, baby får masser af ekstra kys og kram i denne tid. Det tager h*n jo heller ikke skade af

nej du er bestemt ikke den eneste...det kan ske for alle og man kommer over det igen...og de små pus kan holde til ufattelig meget...så ro på...

Knus Louise

Anmeld

9. september 2010

Diana...

gabriellasmor skriver:

py haa sikke en forskrækkelse

da gabbi var nyfødt gongede jeg hendes hoved ind i en bildør 

og da der var sne havde jeg sat hende til at sove i barnevognen ved vinduet. da jeg kigger til hende er der en kæmpe bunke sne på barnevognen gledet ned fra taget. hun var våd men ok... men sikke en dummert af mig

vi forældre er ikke perfekte.. men vi lærer af vores fejl og uheld vil der desværre altid være. også hos mary poppins lookalikes

Ha ha ej undskyld men kom altså til at smile lidt  

Den med bildøren den har jeg bare frygtet lige siden jeg fik ham fordi jeg selv så tit knalder hoved i døren griner  

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Anonym skriver:

Du er LANG fra den eneste

Anmeld

9. september 2010

Risen

Så længe der ikke er sket noget så pyt skidt med det Så sker det i hvert fald ikke to gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.