oerbaek skriver:
Det ved jeg da min svigerinde har gjort til hendes børn
det har fungeret fint. Det kunne da være en ide at gøre, og det er jo en forholdsvis billig måde at få flere madresser på.
Når baby skal over i junior dyne kan man også bare sy en voksen dyne om til to junior dyner, der er også penge at spare der, det har jeg selv gjort 
Lige med dyner tænker jeg, at der måske er forskel på voksendyner og børnedyner ? Fx at de der rubrikker, som dynerne består af, måske er mindre på en børnedyne ? Eller hva.... ?
Det ku man selvfølgelig finde ud af ved at gå i jysk og se på dynerne, om der er forskel. Jeg kiggede på baby-dynerne der sidst, men tænkte ikke lige på at sammenligne med voksen dyner. De kostede også en bondegård. Den billigste stod til 99 kr. Det er selvfølgelig ikke så galt, men så er det sikkert også den ringeste kvalitet, man overhovedet kan komme i nærheden af.
Med dyner er det måske heller ikke så slemt med udgiften, da man vel ikke behøver have tre forskellige ? Når de er helt små, så kan man jo bare tage deres dyne med over i liften og barnevognen, så de kun har een ? Og de når bliver lidt større, så sover de primært eet sted, nemlig i deres seng. Hvis man får brug for at de sover andre steder, så kan man bare tage deres dyne med.
Med en madras er størrelsen det afgørende. Madrassen til tremmesengen skal være 60x120 og derfor passer den ikke til liften og barnevognen osv.
Anmeld