Det er møg hårdt når man har perioder som dem, hvor det hele synes sort og magtesløsheden slår en hårdt i ansigtet.
Måske har I prøvet alt, men det kan nogle gange være svært når man står i det selv... For det første er i følelsesmæssigt engageret og dermed også påvirket af jeres datters adfærd, som kan give utrolig mange ambivalente følelser for jer, i hendes nærvær.
Hvordan sover hun i institutionen hun er i?
Hvordan er jeres rutiner derhjemme?
Når du skriver, at hun ikke kan ligge alene eller ønsker at være alene, kan der være mange svar på dette
1) Hun er i den fase, hvor hun bliver angst over, at når I går fra hende eller I er ude af syne, kommer I ikke igen.
2) I har svært ved at hun græder og derfor ligger hun ikke alene mm. og kan derfor, idet I hele tiden forsøger at holde hende ved godt mod ved, at I opvarter hende, faktisk overstimulere hende.
Kunne være nogle muligheder....
Jeg bebrejder ikke jer noget, jeg siger heller ikke med det jeg har skrevet, at det bare er sådan det hele forholder sig for jer.
Jeg har selv haft en krævende dreng da han var lille, jeg har gjort ting jeg fortryder inderligt og sådan et det at være forældre. Selv har jeg været alene med min søn de første 4½ år af hans liv, hvilket har sat min i mange situationer hvor jeg har følt mig magtesløs og udmattet. Så jeg forstår udemærket hvor I befinder jer nu.
Pøj pøj med det hele...
Vh. Rsa 25 + 2 
Anmeld