Ekskæreste med til begravelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Margorie

Wow.. Strammer de små sko ikke en smule?
8 år er utrolig lang tid, det glemmer man da aldrig.. Vil du bare kunne glemme alt om din kæreste hvis i går fra hinanden om 8 år? nej vel, hvorfor skulle hun så kunne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

MF<3

Sidsel91 skriver:

Har lige brug for at høre om jeg er helt gal på den .
Men min kærestes bedste mor døde i lørdags efter kort tids sygdom . Min kæreste ringede så til hans ekskæreste , som han var sammen med i 8 år og fortalte det . Blev lidt irriteret , men forstod det . Det skal lige siges at de har været sammen siden de var 16 . Og hun kommer fra et meget problematisk hjem , så hun boede ved ham og hans forældre et stykke tid , så hun var tæt på dem . Men så ser jeg på facebook at der står at hun skal til nordjylland imorgen . Hun bor i sønderjylland .
Skriver så til min kæreste og spørger om han ved havd hun skal , for tænkte med det sammen at hun nok skulle med til bgravelsen , og han skriver at hun nok skal med til den . Hun har ikke været heroppe i over 1 år og så pludselig skal hun herop og skal hjem samme dag
Det gør bare så ondt , for ved hvor tæt hun var på specielt min kærestes søster. Og hende jeg jeg ikke kommet ind på livet af , fordi hun er bange for at engagere sig med min søn (fra tidligere forhold) hvis nu vores forhold ikke holder , hvilket jeg synes er noget pis .
Men mine svigerforældre giver hende stadig fødselsdags gaver og snakker med hende . Det gør bare mega ondt , for det er svært at komme ind i familien når ekskæresten bliver ved med at spøge .
Jeg var meget tæt på min søns bedsteforældre , men lod mig løsrive , da jeg skulle have plads til en ny familie . Jeg ville aldrig tage til min søns oldemors begravelse . Min kæreste og hans eks har ikke engang børn sammen eller noget der knytter dem sammen , men alligevel bliver hun evd med at spøge . Jeg ved der ikke er nogle følelser imellem dem , så det er jeg som ikke bange for . Synes bare ikke hun høre til i den familie længere , og skal gøre plads til at jeg kan finde min rolle i den.
Min kæreste måtte også bede hende slette nogle billeder hun havde af det hus de boede i sammen . Efter jeg flyttede ind havde hun dem stadig og blev meget sur over at hun skulle slette dem . Men synes det var upassende at hun skulle ahve billeder liggende at mit hjem .
Havde også et billed af vores hund , som de dog købte sammen , hvor hun skrev : åhh min lille nus . ?
Hvad ? Det er min hund nu . Ved det bliver rodet , men det irritere mig grænseløst at hun ikke bare kan forsvinde når der nu ikke er noget der hænger dem sammen mere .

Puha undskyld det blev så langt , men håber der er nogle der vil kommentere om jeg er helt gal på den , eller jeg kan tillade mig at være irriteret.

Jeg forstår godt hvad du mener, med ekskærester der spøger. Min kæreste har en datter fra et tidligere forhold, og jeg ved jo godt at hans ekskæreste og ham har noget der binder dem sammen på et vis plan. Hun boede også sammen med ham hos hans forældre indtil de fik deres eget, men det er nu ik problemet, Men at hun prøver bevidst og har gjort det lige fra start, at ''overtage'' min plads. Hun fatter simpelthen ikke han hun ''kun'' er mor til min kærestes datter. Men hun prøver at være en del af familien, som om hun ikke kan acceptere at de ikke er kærester mere. Det er ret slemt! Nogen gange kan min kæreste godt selv se det, og andre gange bliver han nærmest sur over at jeg kommentere det. Men mit problem er mere, at hun bevidst prøver og at folk udefra faktisk godt kan se det. Nogen gange så sniksnakker min svigermor med hende, som om hun stadig var min kærestes kæreste, og det gør mig virkeligt ked af det. Så på den plan forstår jeg dig udemærket. jeg har oplevet min kæreste eks være sådan fra start, og er det stadig selvom hun faktisk skal have barn med en anden. :s Men hold ud! For der er jo en grund til dig og din kæreste er sammen. Ligesom mig og min, det er hårdt at kæmpe imod, men find din plads, så skal det nok gå.  Men, har også en veninde der faktisk ''mistede'' sin hund til sin kæreste da de gik fra hinanden, og hun sagde det nærmest var at tage hendes baby fra hende. Og hun kommentere da også hans billeder, hvis hun ser et sødt billede af hunden. Så det tror jeg ikke du skal ligge så meget i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.