Sidsel91 skriver:
Jamen hun havde billeder af deres hus sammen , og nu bor han der med en ny . Det er lidt for meget at hænge sig i fortiden . Hvis det var et hus de havde sammen engang var det noget andet , men jeg bor der nu og skal se mit hus på en andens facebook
jamen det er da også hendes tidligere hjem 
Kan slet ikke forstå hvad du bliver irriteret over, ved alt det her.. Jo, at din kærestes søster ikke rigtig vil have noget med dig og din søn at gøre, kan jeg godt forstå irriterer dig!
8 år er RIGTIG lang tid, og hun vil uden tvivl altid have en helt specielt plads i familiens hjerter som du hverken kan eller skal overtage eller overskygge!
Hvis hun føler det er vigtigt for hende at tage med til den begravelse, så skal hun selvfølgelig med! Hun behøver jo ikke sidde og holde din kæreste i hånden 
Og mht. det med hunden! Jeg har lige måtte aflevere alle vores 3 katte til nye hjem... derfor vil det stadig ALTID være mine katte og jeg vil beholde hvert eneste billede af dem!
hmm... har virkelig svært ved at forstå dig! Medmindre du føler du ikke kan stole på din kæreste og at han vil gå tilbage til hende?
Knus Caroline
Anmeld