Ekskæreste med til begravelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Sidsel91

Det med vores hund ville ikke gøre mig noget , hvis billedet var på hendes profil . Men hun kommentere mit billed som jeg har lagt ind . Et billed hvor hunden er sammen med min søn .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Louise mortil4

Sidsel91 skriver:

Jamen hun havde billeder af deres hus sammen , og nu bor han der med en ny . Det er lidt for meget at hænge sig i fortiden . Hvis det var et hus de havde sammen engang var det noget andet , men jeg bor der nu og skal se mit hus på en andens facebook

det er et sted hun har været glad for at bo. Det er vel meget normalt at man gemmer billeder af gode minder og stunder det har du vel også selv

Anmeld

7. september 2010

Louise mortil4

Sidsel91 skriver:

Det med vores hund ville ikke gøre mig noget , hvis billedet var på hendes profil . Men hun kommentere mit billed som jeg har lagt ind . Et billed hvor hunden er sammen med min søn .

hvisdu har det sådan med hende, hvorfor er du såvenner få fjæsen med hende??

Anmeld

7. september 2010

henh01

Sidsel91 skriver:

Kunne du så ikke bare kommentere tilbage? Det er jo trods alt dig der har fat i de lange tråde hvis du forstå. Hvis hun har skrevet nårh pus eller hvad det var - så skrev Ja det er sgu en dejlig hund, min søn er hel vild med ham.. Eller noget i den stil. Eller lås din profil så kun dine venner kan se dine billeder.

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sidsel91 skriver:

hvis vores kattes nye ejere lagde billeder ind af dem ville jeg også kommentere på dem.. vær du bare glad for hun ikke skrev "dumme møgkøter" eller lign.

Anmeld

7. september 2010

VIPpigen

Jeg må indrømme jeg ser helt anderledes på det end som du skriver, for det jeg kan læse mellem linjerne er faktisk slet ikke alt det du skriver, men at du ser hende som en konkurrent.

Hvis jeg forstår det ret, så må hun ikke have noget forbindelse til din kærestes familie, for nu skal de acceptere det er dig der er svigerdatter/svigerinde. Du er "mor" til hunden nu, og du er "medejer" af huset. Altså hun skal ikke have noget der har forbindelse dertil, som billeder, eller kontakt...

Jeg forstår din frustration, men samtidig skal du huske på at din kæreste har valgt DIG, det er ikke hans familie der skal bo sammen med dig.  At din svigerinde har et bedre forhold til hans ex, ville jeg hoppe op og falde ned på, for det er sådan hun har det lige nu, giv hende plads til at finde ud af at du og sønnike er der for at blive. Og lad ex være ex, er sikker på hun ikke ønsker at konkurerre mod dig. Du vandt jo hendes ex efter de gik fra hinanden

Anmeld

7. september 2010

Nemesis

Du virker til ikke at kunne acceptere at din kæreste har haft et forhold før dig!

At du ikke kan acceptere at hun har billeder liggende af hendes hus og hund er faktisk dit problem. Da billederne er taget VAR det hendes hus og hund!

Hvis du stoler på og føler at din kæreste er færdig med sin ex, så kan jeg altså slet ikke se, hvad det generer dig at hun kommer til den begravelse!

Beklager, for det var nok ikke det du ville høre.

Sisse

Anmeld

7. september 2010

Kildebakken

Hendes handlinger kan du dårligt gøre noget ved, men jeg synes at både din kæreste og hans familie håndterer situationen rigtig ringe, på den måde tillader hun sig jo også mere.

Din kæreste skal respektere dig nok til at lade være med at ringe til hende, når han ved at du bliver ked af det. Svigerfamilien må lige ligge en dæmper på deres glæde for exen, ikke invitere hende etc., således at du føler at de anerkender din nye plads i familien. Men det gør de vist ikke rigtigt vel? Søsteren har i hvert fald problemer med det at du har en søn fra et andet forhold.

Jeg ville bede din kæreste fortælle familien at han nu er glad for dig og at de må respektere dette på en tydelig måde. Fx. ingen familiefester til Exen. Det er slet ikke sikkert at de ved hvordan de virker på dig. Alt dette tror jeg dog vil blive lettere med tiden, når de ser hvordan det udvikler sig mellem jer. 

Jeg håber I løser det på en god måde.

Anmeld

7. september 2010

klmf

Min eks (OG hans nye kæreste) kom også til min mormors begravelse. Han boede nærmest ved os (mig, mine forældre og min mormor) de første år vi var sammen, så han havde kendt hende godt. Det var for at vise hende den sidste ære og os, at han var berørt af hendes død. Min kærese var da ikke jublende, men måtte bare æde den, for jeg kunne jo ikke så godt undgå at snakke med ham.

Synes ærlig talt ikke du kan tillade dig at blive mopset over det; at hun kommer til begravelsen kan jo lige så meget være for at glæde hans forældre...

Den med hunden.... Du kan overtage et hus, ja. Men hvis jeg havde købt en hund og været glad for den, så skulle ingen ny madamme komme og fortælle mig, at jeg ikke måtte glad for den mere. Forstår godt, at det irriterer dig grænseløst, at du synes hun bliver ved med at spøge, men det er en kamp du ikke kan vinde. Hune r jo ligesom gået ud af kampen... Så længe du kæmper med hendes gamle plads, giver du ikke dig selv plads til dig selv. Der er vel en grund til at de gik fra hinanden og at han kommer sammen med dig nu??

Vær dig selv og bare din kæreste synes du er den perfekte kæreste for ham, så skal resten nok komme hen ad vejen

Anmeld

7. september 2010

Bare mig..

Nu har jeg ikke læst alle svarene..

Men må sige, at jeg ikke ser noget problem i at hun kommer til begravelsen..

Min kæreste og jeg har været sammen i 6 år, siden jeg var 13 år gammel, har en hund (godt nok også en datter) men havde vi ikke en datter, og vi gik fra hinanden, var jeg bestemt også kommet til hans bedsteforældres begravelse, for 6 år er meget, og jeg er også enormt tæt knyttet til min svigerfamilie.. - også før jeg blev gravid, og fødte...

Og min svigermor snakker jeg enormt meget med, og jeg er sikker på vi også ville gøre det hvis vi gik fra hinanden, - også hvis vi ikke havde et barn sammen..

Og hvis min kæreste fik hunden og en ny flyttede ind, ville jeg stadig have billeder evt på facebook af den, for det var (er) sgu også min hund..

Så jeg ville læne mig lidt tilbage, og lade hende komme den dag.. Og som du også skriver har hun ikke så meget familie, så måske hun vidterlig føler hende bedstemoren som hendes egen selv om de ikke har set så meget til hinanden.. - min kæreste ser heller ikke så meget til hans egne, men mere mine..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.