pressede citroner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Milka

Ej hvor er det godt at høre at du har en god læge der lytter til hvad du har brug for og giver dig det. Og dejligt at læse at det går bedre i vuggestuen. Det skulle det jo også gerne gøre. Og altså hvis du har behov for et par puttetøser kan du vel se dit snit til at snige dem ind til dig mens de sover tungt. He he

har overvejet at smugle barn/børn ind i min seng midt om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Barbamama

Milka skriver:

har overvejet at smugle barn/børn ind i min seng midt om natten

Ja det er virkelig skønt. (når man ikke får ben i hovedet ). Jeg har også haft taget Carla ind fordi det kunne være SÅÅÅÅ hyggeligt og endt med at fortryde det fordi hun fyldte så meget og ramte mig med både ben og arme i hovedet. He he

Anmeld

7. september 2010

Milka

michella80 skriver:

Ja det er virkelig skønt. (når man ikke får ben i hovedet ). Jeg har også haft taget Carla ind fordi det kunne være SÅÅÅÅ hyggeligt og endt med at fortryde det fordi hun fyldte så meget og ramte mig med både ben og arme i hovedet. He he

kender det

Anmeld

7. september 2010

Barbamama

Milka skriver:

kender det

Ja du har dobbelt "fornøjelse" jo. He he

Anmeld

9. september 2010

Milka

TbCp skriver:

Sikke en lettelse det må være med den sygemelding!!! Det var ski da også det mindste hun kunne give dig!

Og så hjælper det nok også på det hele at det begynder at køre bedre i institutionen.... har du nogen ide om hvor de har den plakat fra? ville SÅ gerne give min mor en ned til hendes institution

Nyd nu dine uger og få slappet af!

plakaten er fra BUPL

Anmeld

9. september 2010

TbCp

Milka skriver:

plakaten er fra BUPL

Det tænkte jeg nok, var også på deres hjemmeside og kigge  men synes ikke jeg kunne se den.... men må lige kigge igen så

Takker ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.