pressede citroner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

ooo

Ih, jeg elsker at læse om hvad der sker i dit og bøtternes liv, både det gode og det sure...eller pressede, for nu at blive i terminologien

Jeg synes det er super at du får 6 uger til at komme dig oven på at have spænet rundt efter to tøser i halvandet år. Jeg håber at du får det bedre, og at du finder en portion overskud og glæde, som du kan bruge på iværksætterkurset.

Og så vil jeg lige smide ind, at selv med feber og sygdom ser dine piger jo vildt dejlige ud. Hvorfor er det nu lige at det stopper når man bliver ældre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

anna-jonas

Jeg har altid lyst til at læse dine indlæg, kære Camilla. Også de lange, de sure, de glade og de sjove.

Jeg er glad for at høre at Bøtterne er ved at falde til i vuggeren...............men synes det er en god ide med de pladser 3 min. fra hvor i bor. Livet skal lettes hvor det kan, især når man er alene med sådan en to tøsebørn.

6 uger.............det er ikke længe til at komme sig over de sidste par års stress, og umenneskelige slid du har været udsat for. Måske den skal forlænges i endnu 6 uger, når den tid kommer. For du skal helt ovenpå igen, før du kan få noget ud af sådan et iværksætterkursus. Men jeg håber at du får plejet dig selv lidt, og måske får en aftale med din mor, om at tage Bøtterne til en weekend overnatning, måske 1 gang om måneden. For du har brug for Camilla-tid, for at komme over denne "depression". Det er jeg overbevist om.

Knus mette

Anmeld

7. september 2010

Barbamama

Ej hvor er det godt at høre at du har en god læge der lytter til hvad du har brug for og giver dig det. Og dejligt at læse at det går bedre i vuggestuen. Det skulle det jo også gerne gøre. Og altså hvis du har behov for et par puttetøser kan du vel se dit snit til at snige dem ind til dig mens de sover tungt. He he

Anmeld

7. september 2010

lion

Jeg vil gerne læse dine indlæg, længde oh indhold har intet at skulle ha sagt.

Hvor er jeg glad for at hører at I alle er blevet raske og at det går bedre i vuggestuen nu.

Det er dejligt at du har fået de 6 uger, men det lyder som kort tid.

Hvor fedt at de har sådan et kursus.

Dejligt billede af dine bøtter

Anmeld

7. september 2010

Milka

Skouboe skriver:

Jeg læser også sporadisk med herinde - når ikke jeg er ved at dø af stress over en mand der aldrig er hjemme, en 1½ årig der er totalt pylret og hvis verden bryder sammen med 10 minutters mellemrum og et spædbarn der - udover at være en mokke af natur - synes at 5 ugers tigerspringet skal trækkes ud og ud og ud...

Dejligt at høre at indkøringen af tøserne går bedre og at du fik din sygemelding og dit iværksætterkursus. Det var vist også på tide at tingene begyndte at gå den rigtige vej for jer, var det ikke?

jo, jeg synes også det er på tide at tingene bliver lidt bedre heromkring

hende den lille sure mokke – skal vi ikke snart se lidt billeder? er du kommet dig helt efter kejsersnittet?

Anmeld

7. september 2010

Milka

sarahb skriver:

Hvor er det bare dejligt at det går bedre med dem, det er jo helt fantastisk.
Hvor er de unger bare så dejlige selv med feber

Ja den plakat er bare super fed, har set den et par gange og den er så cool!!!
Skønt at høre fra dig igen, det er alt for lææænge siden.

taak synes også de var et par søde febertøser, som de sad der på køkkenbordet

Anmeld

7. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

jo, jeg synes også det er på tide at tingene bliver lidt bedre heromkring

hende den lille sure mokke – skal vi ikke snart se lidt billeder? er du kommet dig helt efter kejsersnittet?

Jeg har lige posted nogle billeder i Katrines billedtråd af mokken og hendes søster

Jeg er stadig øm i bækkenet og har nogle nerver i klemme der hvor de syede mig, så jeg er ikke helt på toppen, men det går da langsomt i den rigtige retning.

Vi må finde ud af at stikke hovederne sammen når vi engang er kommet lidt ovenpå igen

Anmeld

7. september 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Yes, jeg læste rup og stub.

Jeg følger skam med i dig og bøtternes liv, alt det jeg nu kan... 

Men nu er maden på bordet, så jeg må gøre det kort!
Det glæder mig at pigerne trives, og at alt det VS-start går meget bedre.

Og godt at du fik reageret og fik din sygemelding. Vigtigt!!
Pas på dig selv, og få tid til at sunde dig helt og komme ordentligt ovenpå igen.

Kærlige krammere fra os.

tak for krammere

Anmeld

7. september 2010

Milka

Ih, jeg elsker at læse om hvad der sker i dit og bøtternes liv, både det gode og det sure...eller pressede, for nu at blive i terminologien

Jeg synes det er super at du får 6 uger til at komme dig oven på at have spænet rundt efter to tøser i halvandet år. Jeg håber at du får det bedre, og at du finder en portion overskud og glæde, som du kan bruge på iværksætterkurset.

Og så vil jeg lige smide ind, at selv med feber og sygdom ser dine piger jo vildt dejlige ud. Hvorfor er det nu lige at det stopper når man bliver ældre???

jeg skal nok komme ovenpå, skal bare lige ha vejret igen

Anmeld

7. september 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Jeg har altid lyst til at læse dine indlæg, kære Camilla. Også de lange, de sure, de glade og de sjove.

Jeg er glad for at høre at Bøtterne er ved at falde til i vuggeren...............men synes det er en god ide med de pladser 3 min. fra hvor i bor. Livet skal lettes hvor det kan, især når man er alene med sådan en to tøsebørn.

6 uger.............det er ikke længe til at komme sig over de sidste par års stress, og umenneskelige slid du har været udsat for. Måske den skal forlænges i endnu 6 uger, når den tid kommer. For du skal helt ovenpå igen, før du kan få noget ud af sådan et iværksætterkursus. Men jeg håber at du får plejet dig selv lidt, og måske får en aftale med din mor, om at tage Bøtterne til en weekend overnatning, måske 1 gang om måneden. For du har brug for Camilla-tid, for at komme over denne "depression". Det er jeg overbevist om.

Knus mette

du kan tro jeg glæder mig til at få pladser tættere på bopælen ... og også til at besøge dem på fredag – for måske er de til at forhandle med?

de seks uger er på ingen måde fastlagte, det var mere fordi kommunen skulle have tal på. min læge sagde at det bare kan forlænges hvis jeg får behov for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.