Så fik jeg svar på sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

CarinaSB

twinboys skriver:

Åhhh nej da godt de fandt ud af hvad der var galt...

Rigtig god bedring...

Majbritt

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

CarinaSB

Tulipan skriver:

Ja, den nye læge var også helt forarget.

Han havde skrvet i sin journal at jeg fedtede for at blive sygemeldt og alt jeg ville var at have hjælp, så det ikke skulle ende med det

Armen nogle læger er fandme så skod .. Min læge fatter ikk en meter .. og tror virkelig ikk det hjælper ham at ringe til peter .. 

Jeg prøvede da jeg var 19 uger henne med Noah at jeg havde de ledeste smerter i højre side af maven .. Og han ville ikk engang se mig .. så ringede vi til vagtlægen i Randers dagen efter .. Jeg endte så med at blive indlagt på Randers sygehus med mistanke om blindtarms betændelse .. så jeg havde en organkirug inde og kigge ... Men det var dog "kun" en fiberspræning i siden .. Så blev jeg udskrevet om mandagen (var indlagt fra fredag) .. da jeg så kom til lægen kiggede han på mig og siger Jaaa kan se du lige har været på et mini ophold på sygehuset .. Jaaa det havde jeg .. Jaaa så var du ikk bare hypokonder ... 

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

Armen nogle læger er fandme så skod .. Min læge fatter ikk en meter .. og tror virkelig ikk det hjælper ham at ringe til peter .. 

Jeg prøvede da jeg var 19 uger henne med Noah at jeg havde de ledeste smerter i højre side af maven .. Og han ville ikk engang se mig .. så ringede vi til vagtlægen i Randers dagen efter .. Jeg endte så med at blive indlagt på Randers sygehus med mistanke om blindtarms betændelse .. så jeg havde en organkirug inde og kigge ... Men det var dog "kun" en fiberspræning i siden .. Så blev jeg udskrevet om mandagen (var indlagt fra fredag) .. da jeg så kom til lægen kiggede han på mig og siger Jaaa kan se du lige har været på et mini ophold på sygehuset .. Jaaa det havde jeg .. Jaaa så var du ikk bare hypokonder ... 

Randers? er det samme læge :p

Bor nemlig i Randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.