Så fik jeg svar på sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Steph_Laurits

Znuzke skriver:

Tror du ikke det er noget andet end kyllingekødet?? Du har vel først lavet en kødsauce ud af kødet og bagefter givet det en rum tid i ovnen - så har jeg altså svært ved at forestille mig at det ikke har været gennemstegt.

Rigtig god bedring til dig

Tænker lidt når hun siger hun smagte det til, så har hun måske smagt på det i gryden inden det kom i ovnen?  Men skal ikke kunne sige det.

God bedring ihvert fald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

CarinaSB

Znuzke skriver:

Tror du ikke det er noget andet end kyllingekødet?? Du har vel først lavet en kødsauce ud af kødet og bagefter givet det en rum tid i ovnen - så har jeg altså svært ved at forestille mig at det ikke har været gennemstegt.

Rigtig god bedring til dig

jeg smagte på kødsovsen .. Og der har kødet ikk været gennemstegt .. 

Anmeld

7. september 2010

ekzunz

CarinaSD skriver:

jeg smagte på kødsovsen .. Og der har kødet ikk været gennemstegt .. 

Nååå - se så langt læste jeg slet ikke.... Øv  for dig - jeg håber det går hurtigt over

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

Znuzke skriver:

Nååå - se så langt læste jeg slet ikke.... Øv  for dig - jeg håber det går hurtigt over

Hehe .. det kan smutte

Det håber jeg os når jeg får min pincelin ... Nu vil jeg gerne kunne fungere optimalt og lege med min søn uden at jeg skal på wc i tide og utide ... 

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

Hej i skønne piger.. Jeg skrev for et par dage siden et indlæg med at jeg har lagt syg i 17 dage med opkast, feber, frøs og havde tabt mig 3 kg på 14 dage .. 

Idag kunne jeg så endelig komme til lægen og fik pænt konstateret SAMONELLA FORGIFTNING  .. Puhh syntes faktisk det er hårdt at være mig lige i øjeblikket ... Så starter på pincelin kur når manden kommer hjem med det ... 

Bare lige et ynke indlæg herfra 

:o gir dig virkelig ros for at du kunne vente så længe med at gå til læge

Da jeg havde det gik jeg til lage samme dag som det startede, hold da op jeg var syg gik over et halvt år før min mave kunne klare alle de ting jeg olejede at spise.

Jeg var så sølle at mine forældre ville have jeg kom hjem til dem imens det var værst

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

Tulipan skriver:

gir dig virkelig ros for at du kunne vente så længe med at gå til læge

Da jeg havde det gik jeg til lage samme dag som det startede, hold da op jeg var syg gik over et halvt år før min mave kunne klare alle de ting jeg olejede at spise.

Jeg var så sølle at mine forældre ville have jeg kom hjem til dem imens det var værst

Jeg tror bare jeg havde en ide om at det var influenza .. Og havde det været det så ville lægen jo ikk gøre noget .. Vores læge er jeg ikk super glad for .. Jeg føler mig ikk hørt når jeg har været derinde .. Så igår fandt jeg ud af at vores egen læge var på ferie så der var en reserve læge .. så tog jeg chancen .. Jeg blev os tjekket på kryds og tværs i en time .. og han lyttede til alt hva jeg sagde .. og jeg følte mig så tilpas som man nu kan med sermonella forgiftning .. Fordi at jeg var blevet taget alvorligt .. 

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

Jeg tror bare jeg havde en ide om at det var influenza .. Og havde det været det så ville lægen jo ikk gøre noget .. Vores læge er jeg ikk super glad for .. Jeg føler mig ikk hørt når jeg har været derinde .. Så igår fandt jeg ud af at vores egen læge var på ferie så der var en reserve læge .. så tog jeg chancen .. Jeg blev os tjekket på kryds og tværs i en time .. og han lyttede til alt hva jeg sagde .. og jeg følte mig så tilpas som man nu kan med sermonella forgiftning .. Fordi at jeg var blevet taget alvorligt .. 

Puha har lige skiftet læge af samme grund. Min gamle læge tog intet seriøst

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

Tulipan skriver:

Puha har lige skiftet læge af samme grund. Min gamle læge tog intet seriøst

Det er bare belastne sådan noget 

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

Det er bare belastne sådan noget 

Ja, den nye læge var også helt forarget.

Han havde skrvet i sin journal at jeg fedtede for at blive sygemeldt og alt jeg ville var at have hjælp, så det ikke skulle ende med det

Anmeld

7. september 2010

twinboys

Åhhh nej da godt de fandt ud af hvad der var galt...

Rigtig god bedring...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.