Så fik jeg svar på sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. september 2010

CarinaSB

Hej i skønne piger.. Jeg skrev for et par dage siden et indlæg med at jeg har lagt syg i 17 dage med opkast, feber, frøs og havde tabt mig 3 kg på 14 dage .. 

Idag kunne jeg så endelig komme til lægen og fik pænt konstateret SAMONELLA FORGIFTNING  .. Puhh syntes faktisk det er hårdt at være mig lige i øjeblikket ... Så starter på pincelin kur når manden kommer hjem med det ... 

Bare lige et ynke indlæg herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Lærke & Lucas

CarinaSD skriver:

Hej i skønne piger.. Jeg skrev for et par dage siden et indlæg med at jeg har lagt syg i 17 dage med opkast, feber, frøs og havde tabt mig 3 kg på 14 dage .. 

Idag kunne jeg så endelig komme til lægen og fik pænt konstateret SAMONELLA FORGIFTNING  .. Puhh syntes faktisk det er hårdt at være mig lige i øjeblikket ... Så starter på pincelin kur når manden kommer hjem med det ... 

Bare lige et ynke indlæg herfra 

Sikke en træls ting men godt endelig og vide hvad det er. Rigtig god bedring til dig.

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

Lærke 2009 skriver:

Sikke en træls ting men godt endelig og vide hvad det er. Rigtig god bedring til dig.

Ja det er skønt at vide hva det er .. Og der kan gøres noget ved det .. 

Anmeld

7. september 2010

Lærke & Lucas

CarinaSD skriver:

Ja det er skønt at vide hva det er .. Og der kan gøres noget ved det .. 

Ja det er da hovedesagen at der kan gøres noget ved det.

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

Lærke 2009 skriver:

Ja det er da hovedesagen at der kan gøres noget ved det.

Ja det er jo det .. 

Anmeld

7. september 2010

Mathilde

Stakkels dig Rigtig god bedring!

Anmeld

7. september 2010

Lillefe

Æv for søren hvad har du dog spist?

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ææææææv... god bedring, søde!

Har du spist pølser for nylig? Hørte lige forleden at der er salmonella i nogle bestemte pøler nemlig (kan selvfølgelig ikke huske hvilket mærke)...

Håber du kommer dig hurtigt!

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

vi lavede hjemmelavet lasange her for 3 uger siden .. Og jeg laver det med kylling kød .. Og jeg smagte det til og det har hvis ikk været gennem stegt .. 

Anmeld

7. september 2010

ekzunz

CarinaSD skriver:

vi lavede hjemmelavet lasange her for 3 uger siden .. Og jeg laver det med kylling kød .. Og jeg smagte det til og det har hvis ikk været gennem stegt .. 

Tror du ikke det er noget andet end kyllingekødet?? Du har vel først lavet en kødsauce ud af kødet og bagefter givet det en rum tid i ovnen - så har jeg altså svært ved at forestille mig at det ikke har været gennemstegt.

Rigtig god bedring til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.