hvilke højstole er gode??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

marhemor

Ups

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

marhemor

ups...  

Anmeld

7. september 2010

Agnete

marhemor skriver:

Bliver lige nysgerrig...

Hvorfor var handy-sitt et fejlkøb?

Vi har nemlig kraftigt overvejet at anskaffe os sådan én, til når vores lillepige skal med ud nogen steder...

Min datter sidder ikke godt i Handy Sitt. Da hun var stor nok til at sidde i den, var hendes ben for lange, og hun har altså ikke ret lange ben  Benene på Handy Sitt står på sædet af voksenstolen. Enten skal barnets ben også støtte på voksen stol, og så sidder hun godt, men kan ikke komme ind under bordet, da knæene støder mod bordkanten, AV  Eller også skal hun sidde med strakte ben ind under bordet, og så sidder hun bare ikke godt... Og så har rigtig mange mennesker højryggede stole, hvor vores handy sitt ikke passer til. Ved ikke om det er lavet om, vi har en gammel model. Gi'r det mening?

Anmeld

7. september 2010

Agnete

marhemor skriver:

Bliver lige nysgerrig...

Hvorfor var handy-sitt et fejlkøb?

Vi har nemlig kraftigt overvejet at anskaffe os sådan én, til når vores lillepige skal med ud nogen steder...

Min datter sidder ikke godt i Handy Sitt. Da hun var stor nok til at sidde i den, var hendes ben for lange, og hun har altså ikke ret lange ben  Benene på Handy Sitt står på sædet af voksenstolen. Enten skal barnets ben også støtte på voksen stol, og så sidder hun godt, men kan ikke komme ind under bordet, da knæene støder mod bordkanten, AV  Eller også skal hun sidde med strakte ben ind under bordet, og så sidder hun bare ikke godt... Og så har rigtig mange mennesker højryggede stole, hvor vores handy sitt ikke passer til. Ved ikke om det er lavet om, vi har en gammel model. Gi'r det mening?

Anmeld

7. september 2010

marhemor

Agnete skriver:

Det giver fin mening Tak for tilbagemelding...

Kan godt se problemstillingerne i det... Hmmm.. den må vist lige under endnu en overvejelse

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

Du får klart mere glæde af at købe trip trap brugt end at købe en anden i ny

Vi har trip trap derhjemme og regner med at købe den fra ikea til at tage med i byen.

Anmeld

7. september 2010

L-Mortil3

Vi bruger Hokus Pokus stol og Ikea stolen!

Hokus Pokus stolen har Liam kunne passe siden han var 4 mdr, og vi har været ovenud MEGA glad for den, Liam elsker den, der køres med rattet hver dag, gynges i den, leges ved bordet, og spises i den Den har været et MEGA hit!

Ikea stolen er bare mega rar at have med, de sidder godt i den, fylder minimalt, så den er nem at have med i byen, nem at rengøre, og med bordet til er det bare en rigtig god stol

Anmeld

7. september 2010

twinboys

Tulipan skriver:

Trip trap stole kan i sagtens finde billigt og brugt, og stadig pæne.

Min knægt har en trip trap som jeg købte brugt, og den er super fin.

Jeg syntes nemlig det er den bedste

ja lige mine ord... har snart to til salg med bøjle...

Anmeld

7. september 2010

twinboys

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det der med højstole, hvilken man skal vælge og hvilken hynde der passer i stolen, syntes det er ret svært syntes jeg.

Jeg gider ikke have triptrap stol eller leander de er simpelthen for dyre når vi skal have to stole. Hvad har i af stole hos jer??

TRIP TRAP STOLE

har snart to til salg med bøjle...

Anmeld

7. september 2010

Christina.78

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.