hvilke højstole er gode??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.324 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. september 2010

mullesmith2

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det der med højstole, hvilken man skal vælge og hvilken hynde der passer i stolen, syntes det er ret svært syntes jeg.

Jeg gider ikke have triptrap stol eller leander de er simpelthen for dyre når vi skal have to stole. Hvad har i af stole hos jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Vingummien

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det der med højstole, hvilken man skal vælge og hvilken hynde der passer i stolen, syntes det er ret svært syntes jeg.

Jeg gider ikke have triptrap stol eller leander de er simpelthen for dyre når vi skal have to stole. Hvad har i af stole hos jer??

Trip trap stole kan i sagtens finde billigt og brugt, og stadig pæne.

Min knægt har en trip trap som jeg købte brugt, og den er super fin.

Jeg syntes nemlig det er den bedste

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

mullesmith2 skriver:

mile har trip trap stol, men dem fra ikea skulle være kåret som en af de bedste sådan en har hun også, til når vi skal nogen steder, da den kan skilles ad

Anmeld

7. september 2010

oo

ikea har en stol der har vundet en masse undersøgelser...jeg kan dælme ikke huske hvad den hedder, men det er den de selv har stående i deres cafeteria benene går ligesom lidt skråt udaf. vi har den til børnebesøg og den er ALDRIG væltet eller noget som helst, så den kommer også i brug når baby juhl kommer ud. og så er den overkommelig i pris!! - så kan man altid ønske sig en dyrere model til navngivning/barnedåbsfesten

Anmeld

7. september 2010

Orkide86

Vi har en gammel dags højstol og er meget glad for den

Anmeld

7. september 2010

Ni-ko-li-ne

Antilop fra IKEA er super og billig... der er dog ikke støtte til fødderne og det kan gøre mange børn urolige... men vi bruger denne når vi skal ud eller hvis der kommer gæster der også skal sidde i høj stol...

tripp trap er den bedste synes jeg... kig på "Gul og gratis" eller "DBA.dk"

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Tjuhl skriver:

ikea har en stol der har vundet en masse undersøgelser...jeg kan dælme ikke huske hvad den hedder, men det er den de selv har stående i deres cafeteria benene går ligesom lidt skråt udaf. vi har den til børnebesøg og den er ALDRIG væltet eller noget som helst, så den kommer også i brug når baby juhl kommer ud. og så er den overkommelig i pris!! - så kan man altid ønske sig en dyrere model til navngivning/barnedåbsfesten

ikeas stole er super

Anmeld

7. september 2010

maria_wlt

Jeg har både en Dan-Trip trap og en Ikea... og jeg må sige at Ikea's er den bedste når de er små.. Tristan sidder skide godt i dem, og så kan man få et lille bord til, for 30 kr 

Anmeld

7. september 2010

quar20

Vi har en trip trap som vi fandt for 300kr på dba..! det er den ENESTE stol Tino ikke selv kan komme op af..!! Jeg ville ikke selv give SÅ mange penge for en højstol - så vi fandt en brugt i pæn stand..! Så sleb jeg den lidt og malede den selv selvfølgelig med en go maling også en klar lak over..! På dba og gul og gratis er den en privat der laver hynder til dem, og de er også super fede og kan fåes fra 179kr og 25kr i fragt..! Vi købte to så vi havde en at skifte med og de er i alle farver..!!

Vi har også stolen fra ikea..! den til 99kr også har vi købt bakken dertil så han ikke kan nå bordet =)..!!

Den er genial når man skal ud til nogle eller hvis man lige får en familie på besøg som selv har barn.. =) ..

Men vil klart anbefalde dig en triptrap..!!

Anmeld

7. september 2010

mullesmith2

Tulipan skriver:

Trip trap stole kan i sagtens finde billigt og brugt, og stadig pæne.

Min knægt har en trip trap som jeg købte brugt, og den er super fin.

Jeg syntes nemlig det er den bedste

vil gerne have nye stole, har selv kigget på brugte og gider ikke for man skal også have hynde dertil så for det meste og måske en bøjle også og så løber det alligevel op. Og vil også gerne have to ens stole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.