hvilke højstole er gode??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

mullesmith2

Jeg vil ikke have trip trap, den er for dyr og vil ikke have brugt. Vil gerne have nye stole til drengene. den der antilop fra ikea kan jo ikke rigtig vokse med barnet og det må være træls der ikke er en fodplade til når barnet bliver størrer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Miss.Sunshine

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det der med højstole, hvilken man skal vælge og hvilken hynde der passer i stolen, syntes det er ret svært syntes jeg.

Jeg gider ikke have triptrap stol eller leander de er simpelthen for dyre når vi skal have to stole. Hvad har i af stole hos jer??

Den bedste og mest sikre og oveni købet mest billige stol får du i Ikea til 75 kr! Der kan tilkøbes bordplade for 25 kr og hynde for 25 kr. Stolen kan skilles ad hvis i skal nogen steder hen og er nem i brug og nem at gøre ren.

Anmeld

7. september 2010

Skouboe

mullesmith2 skriver:

vil gerne have nye stole, har selv kigget på brugte og gider ikke for man skal også have hynde dertil så for det meste og måske en bøjle også og så løber det alligevel op. Og vil også gerne have to ens stole.

Antilop fra IKEA.

Den er billig, støtter fantastisk så de sidder rigtigt godt i den, især i starten, den medfølgende bakke er et hit og den kan spules..

Og så koster den 129 inkl bakke eller deromkring.

Anmeld

7. september 2010

SpunkenJo

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det der med højstole, hvilken man skal vælge og hvilken hynde der passer i stolen, syntes det er ret svært syntes jeg.

Jeg gider ikke have triptrap stol eller leander de er simpelthen for dyre når vi skal have to stole. Hvad har i af stole hos jer??

Har prøvet (læs købt i dyre domme...!) lidt forskellige stole. Og har været aller gladest for den fra IKEA til 129 kr!!!

Køb den til at starte med

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

mullesmith2 skriver:

Jeg købte også en brugt trip trap stol... De kan findes til rimelige penge.

angående hynder... det brugte jeg liiiige indtil jeg var træt af at vaske den hver dag.. Så gik det i sig selv igen..

Anmeld

7. september 2010

henh01

Vi ønsker os trip trap til lillemanden når vi holder dåb. Det er en god måde at spare op ved at ønske sig tilskud til disse stole da de er rigtig dyre, men samtidig får man en stol der kan bruges i mange år. Min datter på 6 sidder stadig på sin

Anmeld

7. september 2010

Dictes mor

Dicte har både en trip trap og en fra Ikeam og den fra ikea er klart bedst, især når de er små, den fra trip trap ér meget bred og hun falder ligesom ud til siderne.

Anmeld

7. september 2010

Agnete

Min datter fik Tripp-trapp i dåbsgave, og jeg købte selv Antilop fra IKEA. To super gode stole. Hun sidder godt i begge. Hun savner ikke benstøtte på Ikea stolen. Hvis det stod til hende, sad hun stadig i Ikea-stolen, men den gider jeg altså ikke se på mere (hun bliver snart 4). Kom også til at købe en handy-sitt, men det var et fejlkøb

Hvis jeg selv skulle betale, havde jeg kun købt Ikea-stolen, og så en junior stol (også fra Ikea ), når hun var ca 3 år. Synes Tripp-Trapp er meget dyr, og min datter vil egentligt hellere sidde på "voksen" stol. Men der er også flere børn i omgangskredsen, der er gået fra Ikea-stol til "voksen-stol".

Tænk har testet Trip-Trapp "Bedst i Test". Brio Sit nr 2, Antilop er nr. 3 , Basson Baby Lulu nr 4, BabyDan Danstol nr 5, Babysam Billie nr 6

Kh Agnete

Anmeld

7. september 2010

marhemor

Agnete skriver:

Min datter fik Tripp-trapp i dåbsgave, og jeg købte selv Antilop fra IKEA. To super gode stole. Hun sidder godt i begge. Hun savner ikke benstøtte på Ikea stolen. Hvis det stod til hende, sad hun stadig i Ikea-stolen, men den gider jeg altså ikke se på mere (hun bliver snart 4). Kom også til at købe en handy-sitt, men det var et fejlkøb

Hvis jeg selv skulle betale, havde jeg kun købt Ikea-stolen, og så en junior stol (også fra Ikea ), når hun var ca 3 år. Synes Tripp-Trapp er meget dyr, og min datter vil egentligt hellere sidde på "voksen" stol. Men der er også flere børn i omgangskredsen, der er gået fra Ikea-stol til "voksen-stol".

Tænk har testet Trip-Trapp "Bedst i Test". Brio Sit nr 2, Antilop er nr. 3 , Basson Baby Lulu nr 4, BabyDan Danstol nr 5, Babysam Billie nr 6

Kh Agnete

Bliver lige nysgerrig...

Hvorfor var handy-sitt et fejlkøb?

Vi har nemlig kraftigt overvejet at anskaffe os sådan én, til når vores lillepige skal med ud nogen steder...

Anmeld

7. september 2010

marhemor

Ups...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.