Trip Trap stol - tyske hjemmesider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maise skriver:

jep meget heldig, følte også jeg havde vundet i lotto. og så var det samme farve som den vi har, men så stod jeg jo pludselige emd to stole og ingen babysæt. men har så været megaheldig at låne to sæt fra to veninder.

Kæft hvor heldigt! Det er jo lige før man overvejer at bestille et babysæt i håb om at få en stol tilsendt med posten istedet, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Maise

Mathildesmor skriver:

Kæft hvor heldigt! Det er jo lige før man overvejer at bestille et babysæt i håb om at få en stol tilsendt med posten istedet, haha

ja præcis, et forsøg værd hvis man alligevel skal bruge et babysæt.

Anmeld

9. september 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Jeg har faktisk allerede købt den - og jeg tog chancen med plastic sættet til. Hvis hun ikke bruger bøjlen længere end 1½ års alderen, så nægter jeg simpelthen at tro på, at hendes lår er gigantiske til den tid, så de ikke kan være i den

Den blev sort, da den farve passer bedst ind i vores hjem. Derudover har jeg købt hyndesættet i beige med sandfarvede striber - dejlig enkelt at se på synes jeg

Ja okay.. Det skulle også være mærkeligt at de skulle lave noget de ikke kan stå inde for!!?

Vi har den også i sort til Magnus og så den røde til Malou..

Anmeld

4. marts 2014

Anita Østergaard

Har med interesse fulgt samtalen omkring køb af trip trap stol på skandic.de Og jo, de er en anelse billigere. Lige pt. sparer man 202,- kr. Jeg synes at det er meget sært at man på deres hjemmeside kan se at stolen koster 149,97 EUR men når man lægger varer i kurv står prisen på 169,- EUR. Har i andre bemærket det ?

Anmeld

4. marts 2014

2babygirls

LinLin skriver:

http://www.skandic.de/da/Babysaet-Tripp-Trapp-hoejstol/l-TRIPP-TRAPP-BABYSET

Der er da træbøjler... Med plast ryglæn. De koster bare det dobbelte

Nej, begge dele er plast. Har dem til begge vores stole og er super tilfredse med det

Anmeld

4. marts 2014

Kløver

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Tak for linket

Når man køber en stokke stol, medføler bøjlen så (altså den i træ)? For jeg kan ikke se at man kan købe den seperat nogle steder, kun rydlæn+bøjle i plastic....?

Træ bøjlen er udgået da modelle. Blev lavet om og erstattet af plasticbøjlen

Anmeld

4. marts 2014

LinLin

Nej, begge dele er plast. Har dem til begge vores stole og er super tilfredse med det

Men for tre et halvt år siden da jeg svarede på tråden viste linket en træbøjle - ellers havde jeg nok ikke skrevet det!

Anmeld

4. marts 2014

2babygirls

LinLin skriver:

Men for tre et halvt år siden da jeg svarede på tråden viste linket en træbøjle - ellers havde jeg nok ikke skrevet det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.