Trip Trap stol - tyske hjemmesider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maria. skriver:

Babysættet skal købes ved siden af - og træbøjlen produceres ikke mere.. Nu er det plastic!

Hvis du er hurtig og heldig er der stadig nogle forhandlere der ligger inde med træbøjlen..

Vi fik den røde trip trap stol med babyplasticsæt i dåbsgave i søndags.. Ringede til butikken og de kunne lige med nød og næppe fremtrylle en rød træbøjle til mig heldigvis!!! Har desværre kun hørt dårligt om det nye plastic babysæt!

God jagt søde!!

Hvad har du hørt om plasticsættet af dårlige ting?

Fik af vide i babysam at det sikkerhedsmæssige var bedre med den i plastic fremfor i træ. Men vi har nu også kun haft den i træ til Mathilde, og den var da super.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Hvad har du hørt om plasticsættet af dårlige ting?

Fik af vide i babysam at det sikkerhedsmæssige var bedre med den i plastic fremfor i træ. Men vi har nu også kun haft den i træ til Mathilde, og den var da super.

Jeg har hørt at de ikke kan sidde i den særlig længe pga manglende plads til deres små lårbasser.. Og så kommer den til at "skære" i lårene.. :-S

Anmeld

7. september 2010

Maria. skriver:

Jeg har hørt at de ikke kan sidde i den særlig længe pga manglende plads til deres små lårbasser.. Og så kommer den til at "skære" i lårene.. :-S

OK, det lyder da ikke særlig praktisk

Jeg kan simpelthen ikke huske hvor længe de sidder i den med bøjle på. Mener bestemt ikke Mathilde sad med den længere end 1½ års alderen... Kan det mon passe?

Anmeld

8. september 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

OK, det lyder da ikke særlig praktisk

Jeg kan simpelthen ikke huske hvor længe de sidder i den med bøjle på. Mener bestemt ikke Mathilde sad med den længere end 1½ års alderen... Kan det mon passe?

Jo det passer vidst meget godt.. mener også Magnus var deromkring..

hvilken farve skal I ha den i?

Anmeld

8. september 2010

Maria. skriver:

Jeg har faktisk allerede købt den - og jeg tog chancen med plastic sættet til. Hvis hun ikke bruger bøjlen længere end 1½ års alderen, så nægter jeg simpelthen at tro på, at hendes lår er gigantiske til den tid, så de ikke kan være i den

Den blev sort, da den farve passer bedst ind i vores hjem. Derudover har jeg købt hyndesættet i beige med sandfarvede striber - dejlig enkelt at se på synes jeg

Anmeld

8. september 2010

Bom

Maria. skriver:

Ja hva farve skal i have den i?

Jeg var heldig og få træ bøjlen i en baby butik i ribe, jeg fandt den først efter at jeg havde ringet til 5 forskellige forretninger..

Anmeld

8. september 2010

Maise

hehe jegs kulle bestille babysæt til triptrap hos skandic,de og de sender mig en stol istedet - KANON FEDT (lagerfejl) så vi har to en i stue og køkken.

Anmeld

8. september 2010

Mini-Terp skriver:

Ja hva farve skal i have den i?

Jeg var heldig og få træ bøjlen i en baby butik i ribe, jeg fandt den først efter at jeg havde ringet til 5 forskellige forretninger..

I babysam i Viborg havde de ikke flere sorte træbøjler tilbage, kun grå og lyserød hvilket ikke hjælper det store, når stolen er sort. Men endte alligevel med at købe plasticsættet.

Jeg spurgte også ind til sættet, og fik af vide at deres kunder kun havde været tilfredse, og at de ikke havde fået nogle reklamationer på sættet overhovedet, så valget faldt derfor på platicsættet.

Anmeld

8. september 2010

Maise skriver:

hehe jegs kulle bestille babysæt til triptrap hos skandic,de og de sender mig en stol istedet - KANON FEDT (lagerfejl) så vi har to en i stue og køkken.

Hoooold da helt op - dér var du skisme heldig!!

Anmeld

8. september 2010

Maise

Mathildesmor skriver:

Hoooold da helt op - dér var du skisme heldig!!

jep meget heldig, følte også jeg havde vundet i lotto. og så var det samme farve som den vi har, men så stod jeg jo pludselige emd to stole og ingen babysæt. men har så været megaheldig at låne to sæt fra to veninder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.