Trip Trap stol - tyske hjemmesider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.838 visninger
27 svar
2 synes godt om
7. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

For noget tid siden kan jeg huske at Malene havde oprettet et indlæg til en tysk hjemmeside, hvor man kan købe trip trap stole billigere end i dk - hvad hed den hjemmeside nu?

Jeg har selv fat i 2, men er interesseret i at høre om I kender til andre, så vi kan få den købt det billigste sted.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tak for linket

Når man køber en stokke stol, medføler bøjlen så (altså den i træ)? For jeg kan ikke se at man kan købe den seperat nogle steder, kun rydlæn+bøjle i plastic....?

Anmeld

7. september 2010

BirkAsta

Er det bare mig, eller sælger den hjemmeside dem ikke til samme pris som i Danmark? Syns stadig de er dyre. Jeg købte sidste år en til 40 eur fra Esprit som er nøjagtig mage til Stokkes. Godt nok er den fake, men princippet er det samme. Jeg kom af med i alt 500 inkl fragt...

KH Julie

Anmeld

7. september 2010

Maria.

Babysættet skal købes ved siden af - og træbøjlen produceres ikke mere.. Nu er det plastic!

Hvis du er hurtig og heldig er der stadig nogle forhandlere der ligger inde med træbøjlen..

Vi fik den røde trip trap stol med babyplasticsæt i dåbsgave i søndags.. Ringede til butikken og de kunne lige med nød og næppe fremtrylle en rød træbøjle til mig heldigvis!!! Har desværre kun hørt dårligt om det nye plastic babysæt!

God jagt søde!!

Anmeld

7. september 2010

dorthemus

Hej jeg bestilte Trip Trap stol på Skandic.de - fik babyindsats og hynde med og sparede 400 kr OG jeg betalte ingen fragt...den blev leveret til døren efter to dage...SUPER SERVICE

Anmeld

7. september 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Tak for linket

Når man køber en stokke stol, medføler bøjlen så (altså den i træ)? For jeg kan ikke se at man kan købe den seperat nogle steder, kun rydlæn+bøjle i plastic....?

http://www.skandic.de/da/Babysaet-Tripp-Trapp-hoejstol/l-TRIPP-TRAPP-BABYSET

Der er da træbøjler... Med plast ryglæn. De koster bare det dobbelte

Anmeld

7. september 2010

smokin

Mor til David skriver:

http://www.skandic.de/da/Babysaet-Tripp-Trapp-hoejstol/l-TRIPP-TRAPP-BABYSET

Der er da træbøjler... Med plast ryglæn. De koster bare det dobbelte

skulle lige til at sige det. Det har jeg nemlig fået i gave af svigermekanikken.

Anmeld

7. september 2010

roenlund

Jeg har også fået at vide i Baby sam at træbøjlerne ikke bliver produceret mere... de sælger dem de har og så er det slut.

Så derfor har jeg allerede en bøjle, til den stol jeg endnu ikke har, til en baby som endnu ikke er født

Anmeld

7. september 2010

Christina.78

http://www.kidsnbaby.dk/moebler/stokke/tripp-trapp

Ligger i Sønder Lügum ved grænsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.